דיגיטל וטק

לקראת שבירה בשיאי החום בקיץ: זה המוצר הישראלי שיקרר אתכם

תדיראן מרחיבה את מפעלה בעפולה ומקימה פס יצור חדש למזגנים בטכנולוגיית VRF. המערכת מאפשרת התקנת יחידות פנימיות מרובות לצד מערכת חיצונית אחת. בחברה מדווחים שהפיתוח מאפשר חיסכון בחשבון החשמל של עד 50% 
מערכת ice | 
מזגן (צילום shutterstock)
הקיץ מגיע ואתו עונת המזגנים. והפעם - גאווה ישראלית בשוק הקירור הביתי, חברת תדיראן תייצר תהיה הראשונה והיחידה לייצר בישראל מזגנים עם טכנולוגיית VRF. בדרך כלל, מזגנים המשתמשים בטכנולוגיות כאלה מיובאים מיפן, קוריאה, סין ואירופה, אך כעת ניתן יהיה לרכוש את המוצר כחול-לבן. המפעל בעפולה צפוי להתרחב ולייצר גם את המזגנים החדשים. 
טכנולוגית VRF היא ראשי תיבות לזרימת קרר משתנה. טכנולוגיה זו מאפשר חיבור מספר יחידות מיזוג פנימיות ליחידה חיצונית אחת תוך שליטה נפרדת בכל אחת מהן. באמצעות וויסות טמפרטורה מיוחד מאפשר חיסכון משמעותי בצריכת החשמל של עד 50% בשנה. ניתן להסיר או להוסיף יחידות במידת הצורך וכל יחידה מתאימה את הטמפרטורה לאזור בו היא מותקנת. 

מיוצר בישראל. המזגנים החדשים. קרדיט: יח"צ תדיראן
פתיחת קו הייצור החדש מוערכת ב-20 מיליון שקל ולכבוד המהלך רכשה החברה מספר מכונות ייעודיות לנושא שיוצבו במפעל, שהוקם כבר לפני 60 שנה. הסכם ידע חדש שנחתם לאחרונה מאפשר לחברה להטמיע טכנולוגיות ישראליות חדשות שיפותחו בישראל במערכות וכן לייצר ולייצא מוצרי VRF למדינות שונות. 
משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה בחברה מסר: "תדיראן רואה חשיבות עצומה בפיתוח התעשייה הישראלית, וגאה להיות חלק מהסטארט-אפ ניישן ולהוביל בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת. בתקופה זו אנו עדים לחשיבות העצמאות והחוסן של מדינת ישראל בכל התחומים, ולכן אנו רואים חובה עליונה בייצור מקומי עם דגש על פיתוח טכנולוגיה כחול-לבן. TADIRAN VRF PRIME היא בשורה אמיתית ללקוחותינו, שייהנו מטכנולוגיה חדשנית ביותר המותאמת במיוחד לצרכי האקלים הישראלי, וייהנו מזמינות מוצרים וחלקי חילוף בכל עת ובמחיר תחרותי. תדיראן גאה להביא את מהפכת ה-VRF לכל בית בישראל, ותמשיך לפעול כדי להביא לצרכנים בישראל ובעולם את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה