דיגיטל וטק

המחשב שלכם בסיכון: מיקרוסופט מתריעה מפני פרצת אבטחה חמורה

ענקית התוכנה מיקרוסופט חשפה פרצת אבטחה חשובה במערכת ההפעלה שלה למחשבים, המאפשרת לפרוץ למחשב שלכם מרחוק באמצעות WiFi. כעת החברה קוראת למשתמשים לעדכן את Windows במחשב שלהם בדחיפות
רפאל בן זקרי |  1
Windows 11 (צילום shutterstock)
אם דחיתם את העדכון הבא של Windows, עכשיו זה הזמן להתקין אותו. בשבוע שעבר, מיקרוסופט תיקנה פרצת אבטחה חמורה ב-Windows 11 ו-10 שעלולה לסכן את המחשב שלכם כאשר הוא מחובר לרשת Wi-Fi ציבורית.
הפרצה מאפשרת להאקרים לשלוח חבילה זדונית למכשירים המחוברים לאותן רשתות Wi-Fi במקומות כמו נמלי תעופה, בתי קפה, מלונות או אפילו במקומות עבודה. מכאן, ההאקרים יכולים להפעיל פקודות מרחוק ולקבל גישה למערכת – כל זאת מבלי שהמשתמש יצטרך לבצע פעולה כלשהי או לאשר זאת.
מיקרוסופט הפיצה את התיקון כחלק מעדכון האבטחה החודשי שלה ב-11 ביוני, והגדירה את הפרצה כ"חשובה", שזהו הדירוג השני בחומרתו לדירוגי האבטחה של החברה. יודגש כי השימוש ברשתות Wi-Fi ציבוריות יכול להיות מסוכן ללא הגנה מתאימה, והתיקון הזה נועד להבטיח שהמחשב שלכם יישאר בטוח ומוגן מפני איומים אפשריים.
שמה של מיקרוסופט נקשר לאחרונה למספר אירועים הקשורים לאבטחת מידע. חוקר אבטחה פרסם באג שמאפשר לזייף מיילים של עובדי החברה, בעוד שחברה ישראלית איתרה פרצה חמורה בפלטפורמת Outlook של החברה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סבבה. מה יגנבו לי? מיילים? קבצי PDF? (ל"ת)
    למה להלחיץ? 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור