דיגיטל וטק

העיר הזו תפונה מיידית? העירייה מזהירה מפייק ניוז

מעיריית צפת נמסר: "זו עוד הזדמנות מצוינת להבין כמה חשוב לצרוך מידע, בפרט בשעת חירום מגורמים רשמיים בלבד. אחת הדרכים לדעת האם ההודעה היא פייק ניוז, היא פשוט לחפש את ההודעה שקיבלתם ולגשת למקום רשמי"
מערכת ice | 
צפת בתים (צילום דוד כהן פלאש 90)
פייק ניוז או בעברית הודעת כזב, רצות ברשתות החברתיות ובוואטסאפ כשהפעם על המוקד שמועות על פינוי מתוכנן של צפת. עיריית צפת ופיקוד העורף  מדגישים כי החלטה כזו לא הייתה ולא נבראה.
מעיריית צפת נמסר: "זו עוד הזדמנות מצוינת להבין כמה חשוב לצרוך מידע, בפרט בשעת חירום מגורמים רשמיים בלבד. אחת הדרכים לדעת האם ההודעה היא פייק ניוז, היא פשוט לחפש את ההודעה שקיבלתם ולגשת למקום רשמי".

עוד הוסבר: "דוגמת דף הפייסבוק העירוני, אתר פיקוד העורף או כל כלי תקשורת רשמי אחר. ממשיכים לצרוך מידע באחריות ולפעמים זה בסדר גם לקחת פסק זמן מהחדשות. לכם ולילדים. תמיר אנגל, דובר עיריית צפת".
קודם לכן, הופעלה עתה אזעקה נוספת בקריית שמונה. עקב חשש לירי טילים, תושבי קריית שמונה השוהים בעיר, מתבקשים להיכנס מייד למקלטים ולמרחבים מוגנים. אם לא מתקבלת הודעה אחרת, ניתן לצאת מהמרחב המוגן לאחר 10 דקות, אלא אם מתקבלת התרעה או הנחיה נוספת.  אנחנו נמצאים בקשר רציף עם גורמי הביטחון ובהתאם להערכת המצב, נוציא עדכונים בהמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה