דיגיטל וטק

לאחר שאנבידיה חצתה שווי של 3 טריליון דולר - מגיע השת"פ החדש

אנבידיה היא ללא ספק השם החם בעולם הדיגיטל, עם קפיצה מטאורית בתקופה יחסית קצרה. רק לאחרונה היא הגיעה להישג ענק וחצתה את רף 3 טריליון הדולר בשוויה. כעת היא מכריזה על שת"פ חדש, במטרה להעמיק את היכולות שלה בתחום הדאטה סנטרים, בשילוב הבינה המלאכותית שלה
מערכת ice | 
דאטה סנטר (צילום שניידר אלקטריק)
במטרה ליצור אופטימיזציה של תחום הדאטה סנטרים, והתאמתו לדרישות ולצרכים החדשים של עולמות הבינה המלאכותית, שתי ענקיות טכנולוגיה החליטו לשתף פעולה. שניידר אלקטריק מכריזה היום (חמישי) על הסכם שיתוף פעולה עם אנבידיה. זאת ברקע ההישג הגדול אליו הגיעה אנבידיה לאחרונה, חציית רף 3 טריליון הדולרים בשוויה.
בשיתוף פעולה זה שניידר יביאו לשולחן את ניסיונם בתחום תשתיות הדאטה סנטר, כאשר אנבידיה יביאו את הטכנולוגיה המתקדמת שלה בתחום הבינה המלאכותית. התוצר שאמור לצאת משיתוף הפעולה המסקרן הזה, הוא "תכנון-על לדאטה סנטרים התואם לדרישות החדשות של התחום".
אחת הסיבות לשיתוף הפעולה הזה, היא ההבנה כי אפליקציות AI דורשות יותר משאבים מאשר סביבות המחשוב המסורתיות, בדגש על כוח עיבוד גדול, פי כמה מזה שהיה נהוג בעבר. לדבר החברה, הדבר מייצר מורכבויות חדשות בסביבות הדאטה סנטר, בדגש על עלייה בצריכת החשמל ואתגרים הנוגעים בקירור המערכות.
על פי שניידר אלקטריק: "בשלב הראשון של שיתוף הפעולה שניידר אלקטריק תקדם תכנון-על לדאטה סנטרים שיותאמו ספציפית לצרכים של שימושי אנבידיה באשכולות מחשוב (clusters) המיועדים לשימושי בינה מלאכותית – כולל עיבוד מידע, יצירת סימולציות הנדסיות, אוטומציית תהליכי תכנון של מכשירים אלקטרוניים, פיתוח תרופות בסיוע של מחשוב, ובינה מלאכותית יוצרת. דגש מיוחד יינתן לשדרוג היכולות של הפצת חשמל בתוך אשכולות המחשוב, התאמת מערכות קירור מבוססות נוזלים, ונהלים להבטחת האמינות והיעילות של אשכול מחשוב עתיר פעילות".
"תכנית הדאטה סנטר המפותחת על ידי שניידר אלקטריק תוכל לשמש בביצוע ההתאמות הנדרשות כדי לשדרג הן דאטה סנטרים קיימים, שיוכלו לתמוך תשתיתית בדרישות של הטמעת טכנולוגיות AI, אך גם דאטה סנטרים חדשים שנמצאים בשלבי בנייה או תכנון". הוסיפו בחברה.
פנקאג' שארמה, סגן נשיא בכיר, חטיבת Secure Power ופעילות דאטה סנטר, בחברת שניידר אלקטריק: "באמצעות השילוב בין ההתמחות שלנו בעולמות הדאטה סנטר עם המובילות של אנבידיה בתחום טכנולוגיות ה-AI, אנו נסייע לארגונים להתגבר על מגבלות בתחום תשתיות הדאטה סנטר, ולהיפתח לפוטנציאל של עולם הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה שלנו עם אנבידיה מייצר את החיבור שיאפשר עתיד יעיל יותר, בר-קיימא, וכזה המתבסס על יכולות ה-AI".

יאן באק, סגן נשיא תחום Hyperscale & HPC בחברת אנבידיה: "באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם שניידר אלקטריק אנו נספק לתעשיית הדאטה סנטר של עידן ה-AI דיזיין תואם לדרישות - בשילוב עם טכנולוגיות הדור הבא של אנבידיה. ארגונים יוכלו לקבל את התשתית הדרושה כדי לממש את הפוטנציאל של ה-AI, ולקדם תהליכים של חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בקשת רחבה של סקטורים ומגזרי פעילות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה