דיגיטל וטק

אינוקום חוגגת הישג: שיתוף הפעולה עם הענקית האמריקאית נחשף

קבוצת Aman ו-Cloud Software Group מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי חדש. השתיים חתמו על הסכם מיוחד הקובע כי חברת אינוקום מקבוצת Aman תנהל את פעילות Citrix בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה

מערכת ice | 
תומר פרי (צילום יח"צ)
Cloud Software Group הכריזה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם שותפות עם קבוצת אמן (Aman), אשר מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחומי דיגיטל, אבטחת סייבר, נתונים, פיתוח תוכנה וניהול ידע בלוקצ'יין.
על תנאי ההסכם, חברת אינוקום מקבוצת אמן, תהיה אחראית על פעילות סיטריקס בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה, זאת במטרה להגביר את הפעילות ולשפר את התמיכה בשותפים ובלקוחות האזור.
ההסכם האסטרטגי בין השתיים, צפוי לתרום רבות ל-Cloud Software Group, נוכח העובדה כי אותו מהלך צפוי להגדיל את היקף המשאבים המספקים שירותי טכנולוגיה מקומיים ותמיכה במכירות שהלקוחות צריכים. 
לקבוצת Aman שנים רבות של עבודה צמודה עם היצרן, הלקוחות והשותפים והסכם שותפות חדש זה יאפשר להגדיל את המיקוד בקו המוצרים של Citrix ו-NetScaler בישראל ובמדינות שבעניין זה על ידי שיפור מערך התמיכה הכולל.
Cloud Software Group תמשיך להשקיע בפיתוח מוצרים ותמיכה בחבילת הפתרונות של Citrix ו-NetScaler. Citrix מספקת פתרונות וירטואליזציה למחשבים שולחניים ושירותי אספקת יישומים באמצעות Netscaler. 
העבודה המשותפת עם קבוצת Aman תשמש מכפיל כוח לשוק המקומי ותשפר את ניהול מערך ההפצה, שירותי התמיכה והמכירה. בניהול העסק המקומי, Innocom תהיה אחראית, לפיתוח וניהול תוכניות שותפים, בניית תכניות מותאמות לשווקים הנ"ל וניהול תמיכת לקוחות וחווית בקנה מידה רחב יותר.
דן סאליבן, סגן נשיא למכירות של Citrix, יחידה עסקית של Cloud Software Group, התייחס להסכם השותפות ואמר: "Cloud Software Groupמחויבת לבנות גישה ממוקדת ערוצים המיועדת לצמיחה והרחבה של העסק שלנו ברחבי העולם. כדי לקדם מטרה זו, אנו שמחים לעבוד עם קבוצת Aman כשותפה האסטרטגית שלנו בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה". 
תומר פרי, מנכ"ל Inocomm מקבוצת Aman: "לאחר מעל 20 שנים של שותפות אנחנו נרגשים לעשות צעד נוסף בשותפות אסטרטגית עם Cloud Software Group . בחירה זו מוכיחה את האמון הרב שהיצרן נותן בנו, אנו ננצל את השותפות לשיפור הקשר עם השותפים והלקוחות שלנו ונאפשר ל-Cloud Software Group להרחיב את סל הפתרונות ולהגדיל את המכירות תוך שיפור חווית השירות והתמיכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה