דיגיטל וטק

צפו: המונית המעופפת שתיכנס לשירות בדרום קוריאה ב-2026

Archer Aviation האמריקנית הודיעה על שיתוף פעולה עם Kakao Mobility הקוריאנית לצורך השקת שירות מוניות אוויריות חשמליות בדרום קוריאה עד 2026. כלי הטיס Midnight של Archer, המתאים לסביבה עירונית, עדיין בפיתוח וצפוי לצאת להדגמה ציבורית בסוף 2024
מערכת ice | 
Archer Midnight (צילום Archer Aviation)
חברת Archer Aviation המפתחת מטוסים חשמליים בהמראה אנכית, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת התחבורה החכמה הדרום קוריאינית Kakao Mobility במטרה להשיק שירות מוניות אוויריות חשמליות בדרום קוריאה עד 2026. כלי הטיס של Archer, ה-Midnight, מתוכנן לטווח של 100 מייל ומתאים לסביבה עירונית, עם טיסה ממוצעת של כ-20 מייל. הכלי יכול לשאת יותר מ-1,000 פאונד ולהסיע ארבעה נוסעים בנוסף לטייס. עם זאת, הוא עדיין בפיתוח ולא קיבל אישור FAA.
Kakao ו-Archer משתתפות באתגר K-UAM Grand Challenge, יוזמה ממשלתית לפיתוח טכנולוגיות תחבורה אווירית עירונית להתמודדות עם גודש תנועה וזיהום אוויר. שיא האתגר יהיה הדגמה ציבורית של כלי הטיס של Archer בסוף 2024. Kakao Mobility מתכננת להחזיק ולהפעיל את כלי הטיס של Archer מדגם Midnight eVTOL ולהציע טיסות למשתמשי האפליקציה Kakao T, המונה מעל 30 מיליון משתמשים רשומים.
 
Archer השקיעה כ-83.5 מיליון דולר על מחקר ופיתוח ברבעון הראשון של 2024, וצברה הפסדים של כ-807.4 מיליון דולר מאז הקמתה. ההפסדים צפויים להימשך ככל ש-Archer שואפת לספק כלי טיס ולהקים שירותי מוניות אוויריות שלא יהיו רווחיים בזמן הקרוב.
בעוד שבשוק קיימות חברות רבות המנסות להגיע ליעד הזה של רכב מעופף, כמו לדוגמה XPENG הסינית, Archer גם מתכננת להשיק בשיתוף עם United Airlines ו-Atlantic שירותי מוניות מעופפות במיאמי ובסן פרנסיסקו בשנה הבאה, אך לא סיפקה עדכונים על השקות אלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה