דיגיטל וטק

לא רק מוצרי חשמל: LG משיקה אבקת זכוכית אנטי-מיקרוביאלית

חברת LG הכריזה על PuroTec, אבקת זכוכית אנטי-מיקרוביאלית שמתיימרת לשנות את חוקי המשחק בתחום ההיגיינה. האבקה החדשנית הניתנת לשילוב במגוון חומרים, משפרת את יציבותם הכימית והתרמית
רפאל בן זקרי |  1
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
לאחר שזכתה ביותר מ-200 פרסים בתערוכת ה-CES בינואר האחרון, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית LG מכריזה על PuroTec, אבקת זכוכית אנטי-מיקרוביאלית חדשנית שנועדה לשימושים מגוונים ולשמירה על היגיינת מוצרים.
אבקת זכוכית נוצרת מזכוכית מותכת שאותה כותתים לחלקיקים קטנים, ומשמשת במגוון יישומים בתעשייה, כתוסף לחומרים מרוכבים וכחומר פעיל בתהליכים כימיים שונים. האבקה החדשה של LG עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של ייצור והרכב זכוכית ומבוססת על הבנה מעמיקה של שימושי הצרכן במכשירי חשמל ביתיים.
האבקה, המשלבת בשם שלה את המילים Pure, Protect ו-Technology, מציעה תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות המונעות זיהום וריחות לא נעימים. ניתן לשלב את האבקה בחומרים שונים כמו פלסטיק, צבע וגומי, והיא מצטיינת ביציבות כימית ותרמית ועמידות גבוהה.
הפיתוח של אבקת הזכוכית האנטי-מיקרוביאלית החל ב-LG בשנת 1996, והחברה מחזיקה כיום ב-219 פטנטים בתחום. הייצור מתבצע במפעל LG Smart Park בצ'אנגוון, דרום קוריאה, עם כושר ייצור שנתי של 4,500 טון.
לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG, החברה מחויבת להמשיך לפתח את תחום החומרים המתקדמים ולהשקיע במחקר ופיתוח לשיפור היעילות והאיכות של מוצריה. "LG תמשיך לחפש תחומים חדשים לשימוש באבקת הזכוכית שלה, במטרה לגדול בשוק ה-B2B הגלובלי", אמר.
השנה הרחיבה הענקית מקוריאה את מכירות האבקה לשווקים באסיה, וצופה עלייה של 700% במכירות, כאשר בתחילת החודש דיווחה על רבעון שיא החזק בתולדותיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבקה?!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שלא דבש קיפודים או סוכר רעפים- שייקה לוי במערכון חכם מיימון רוכב שנית, הגשש החיוור,מדגים מה זה דברים מגוחכים!!!!
    סגור