דיגיטל וטק

המחשבים האהובים חוזרים למדפים: אלו השכלולים שתקבלו

חברות Acer, HP, Asus, מכריזות על מכשירי Chromebook חדשים לאחר תקופה ארוכה שלא היו במדפים, עם סוללות משופרות, מסכים מיוחדים ותוכנות הפעלה מיוחדות
מערכת ice | 
מחשב נייד (צילום unsplash)
תהינו היכן כל מכשירי ה-Chromebook החדשים התחבאו, מכיוון שלא היו הרבה מכשירים חדשים שהגיעו למדפי החנויות. ובכן, ההמתנה הסתיימה כעת, כאשר Acer, ASUS ו-HP מכריזות על מגוון מכשירים חדשים.
נתחיל מ-Acer, החברה מעדכנת שתיים מההצעות הטובות ביותר שלה, כולל Chromebook Plus. ה-Acer Chromebook Plus Spin 714 כולל את אותו עיצוב ואיכות בנייה נהדרת של 2 ב-1 המוכרים. עם זאת, יחד עם שינוי שם קל, זהו גם אחד ממכשירי ה-Chromebook הראשונים המופעלים על ידי מעבד Core Ultra של אינטל.
כשזה מגיע למכשירי Chromebook עם מסך גדול, ה- Acer Chromebook 516 GE היה אחד האיכותיים. עכשיו, ה-Chromebook Plus 516 GE כאן. גם הוא ממשיך לכלול הרבה מאותן אפשרויות עיצוב ותכונות שעזרו להפוך את קודמו לכל כך פופולרי.
הבאה בתור היא אסוס והיא מגיעה עם שני מכשירי Chromebook חדשים משלה. ה-Chromebook Plus CX34 הוא מכשיר הדגל של החברה למי שרוצה Chromebook סטנדרטי בגודל 14 אינץ'. הוא מופעל על ידי הדור ה-13 של Intel Core i5, וניתן להגדיר אותו עם או בלי מסך מגע.

עוד מכשיר מבית אסוס, ה-  ExpertBook CX54 Chromebook Plus, אשר הופיע לראשונה בתחילת השנה, מכיוון שהיה ה-Chromebook הראשון שהוכרז באמצעות מעבדי Core Ultra של אינטל. עם זאת, זה עדיין לא היה זמין לרכישה, אבל זו כבר לא בעיה.
לסיום, Chromebook מבית HP. למרות שעדיין אין לנו יורש ל- Dragonfly Pro Chromebook , HP לא מגיעה בידיים ריקות. ה-2-in-1 הפופולרי של החברה נקרא כעת HP Chromebook Plus x360, בעוד שהוא עדיין מציג מסך מגע בגודל 14 אינץ'.
האחרון ברשימה הוא הוא ה-HP Chromebook 14,  עם תג מחיר של 249$. כפי שהשם מרמז, הוא כולל צג בגודל 14 אינץ', עם רזולוציה של 1920 x 1080 ומצלמת אינטרנט של 1080p "משופרת על ידי הפחתת רעשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה