דיגיטל וטק

בעלי אייפון זכאים לפיצוי במאות דולרים: האם גם אתם ברשימה?

במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה בארה"ב, ענקית הטכנולוגיה תאלץ לשלם לחלק מלקוחותיה פיצוי של עד 349 דולר בשל תקלה בשבב האודיו של דגמי אייפון 7 ו-7 פלוס. אז מי זכאי לתשלום, ומי יאלץ להישאר בחוץ?
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה בארצות הברית בשנת 2019, הוחלט כי חלק מבעלי אייפון 7 ואייפון 7 פלוס בין ה-16 בספטמבר 2016 ל-3 בינואר 2023 יזכו לפיצוי של עד 349 דולר. הסיבה לכך היא בעיות הקשורות לשבב האודיו של המכשירים, לאחר שלקוחות התלוננו על תקלות הקשורות ב-Siri, FaceTime, רמקול ועוד.
אפל ניסתה להכחיש את הבעיות הללו, אך בסופו של דבר אכן היה מדובר בתקלה נרחבת ממנה סבלו לקוחות רבים. הבעיה נבעה משבב אודיו תקול, אשר אחראי על הצלילים הבוקעים מהרמקולים או נשמעים דרך האוזניות. בהמשך, אפל נטשה לגמרי את שקעי האוזניות במכשירים.
חשוב לציין כי הפיצוי מיועד רק עבור תושבי ארצות הברית, והלקוחות אשר אכן החזיקו בדגמי המכשירים התקולים שבהן הייתה תקלה, יקבלו אימייל מסודר בנוגע להסדר. המועד האחרון להגשת תביעה באתר מסתיים ב-3 ביוני, בעוד דיון האישור הסופי לתביעה יתקיים ב-18 ביולי.
נזכיר כי זו אינה הפעם הראשונה בהן אפל מחויבת בתשלום פיצויים ללקוחותיה. מוקדם יותר השנה, נפסק כי ענקית הטכנולוגיה תשלם עד חצי מיליארד דולר ללקוחות שנפגעו בשל האטה מכוונת בביצועי המכשירים שלהם, במטרה לאלץ אותם לרכוש מכשירים חדשים.
נזכיר כי בעוד פחות משבועיים צפוי להתקיים כנס המפתחים העולמי של אפל (WWDC), ובו אפל צפויה לחשוף שדרוגים משמעותיים למערכות ההפעלה שלה, עם דגש על שילוב של בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה