דיגיטל וטק

מלחמת חרבות ברזל: איך כלי ה-AI מסייע לעסקים שנפגעו?

 מרכז לאודר לקידום התעסוקה גליל יזם מפגש בנושא קידום עסקים באמצעות כלי הבינה המלאכותית. במסגרת ההרצאה ניתנו לבעלי העסקים כלים לייעל ולשפר תהליכי עבודה בעסק תוך שימוש בכלי הבינה המלאכותית
מערכת ice | 
עסקים בזמן מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, shutterstock)
בעקבות מלחמת חרבות ברזל שפרצה לפני יותר מחצי שנה, רבים מתושבי קו העימות בצפון ובדרום פונו והעסקים שלהם נפגעו. לפי דיווח שהגיע היום (חמישי) למערכת, מרכז לאודר לקידום התעסוקה גליל החליט לסייע ויזם מפגש בנושא קידום עסקים באמצעות כלי הבינה המלאכותית.
למפגש שהתקיים במרכז לחדשנות כנרת בשיתוף מרכז מעברים מעיינות כנרת הוזמנו בעלי עסקים מפונים אשר מתמודדים בימים אלה עם אתגר יצירת המשכיות בעסק. במסגרת המפגש טל חקוקי, מרצה במרכז, הסביר לבעלי העסקים כיצד ניתן לשפר ולייעל תהליכי עבודה רבים בעסק באמצעות שימוש בטכנולוגיה החדשה. אוטומציה של משימות, חיזוק הקשר עם הלקוחות וניהול השיווק של העסק, כולם אפשריים לייעול באמצעות כלי ה-AI.
בינה מלאכותית לקידום עסקים קטנים. קרדיט - מרכז לאודר .jpg" />
קרדיט: מרכז לאודר
רק לאחרונה מחקר שנערך על ידי PwC בבריטניה מצא כי על אף החשש הקיים בקרב עובדים רבים שבינה מלאכותית עתידה להחליף מקצועות רבים, נמצא כי הטכנולוגיה רק הולכת לייעל תהליכי עבודה של חברות, וליצור ביקוש לעובדים בעלי הכישורים המתאימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה