דיגיטל וטק

"בת בזמן": מיזם AI חדשני עם נשים ישראליות מובילות בתחומן

טכנולוגיית Generative AI ישראלית תשיב 8 נשים מוכרות ומצליחות לימי נעוריהן, אשר ינהלו שיחה עם נערות צעירות מעוררות השראה על חתירה לשוויון מגדרי והאתגרים שצלחו. סרטוני השיחות, בכיכובן של יעל ארד, סיון רהב מאיר, אוולין הגואל, רפ"ק שפרה בוכריס, ג'וליה זהר ונשים מפורסמות נוספות
מערכת ice | 
יום האישה הבינלאומי 2024 (צילום נגה מלסה)
לכבוד יום האישה הבינלאומי, נרקם שיתוף פעולה שהוליד השנה מיזם טכנולוגי ייחודי. במסגרת המיזם נעשה שימוש בטכנולוגיית AI בכדי להנפיש ולהשיב 8 נשים מוכרות ומצליחות לימי נעוריהן והפגיש אותן לשיחות עם נערות צעירות בנות זמננו בנושאים של שוויון מגדרי, העצמה והגשמה עצמית.
את המיזם יזמו איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות בראשות ורד ששון, היזמת שירן מלמדובסקי סומך, מייסדת Generative AI for Good ומובילת תחום האימפקט בחברת D-ID, ואליהם חברו: מוטי רייפ, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו, משרד הפרסום לעומק התודעה, מרכז השלטון המקומי בישראל, שלי רפפורט, יועצת, מרצה ומנחה לקידום שוויון מגדרי ויובל אבידני מומחה AI. 
ורד ששון, יו"ר איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות בישראל: "מיזם בת בזמן הוקם במטרה לעודד מצוינות, מסוגלות, הובלה והשפעה בקרב נערות, ממגוון המרקם האנושי והקשת החברתית בישראל, זאת במטרה להוות מודל והשראה לנערות נוספות, להתקדם בתחומן, להעז, לחתור לשאוף למיצוי עצמי מיטבי". 
טכנולוגיית ה-Generative AI של D-ID מאפשרת יצירת סוכנים אישיים מבוססי בינה מלאכותית לעולמות חוויית לקוח (CX), שיווק ומכירות. הפלטפורמה של D-ID מאפשרת יצירה של "אנשים דיגיטליים" על בסיס תמונה וטקסט בלבד, דבר המפחית משמעותית את הזמן והעלויות הכרוכים בהפקת תוכן וידאו, ומאפשר יצירת תוכן מותאם-אישית בהיקפים גדולים במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה