דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה אדירה למיליוני ישראלים: זה העדכון החדש שתקבלו

הפיצ'ר יאפשר למשתמשי אנדרואיד לחפש הודעות לפי תאריך בכל שיחה אישית או קבוצתית. השדרוג מצטרף לשורה של עדכונים אשר שוחררו בתקופה האחרונה במטרה להעמיק את חווית השימוש באפליקציה
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
אפליקציית ההודעות הפופולרית וואטסאפ בקרוב צפויה להציע למשתמשי אנדרואיד פיצ'ר חדש לו הם ציפו כבר זמן רב, אשר יאפשר להם לחפש הודעות לפי תאריך. בכך למעשה החברה מתקדמת לעבר היעד אליו היא שואפת בשנים האחרונות, והוא להנגיש את האפליקציה ולהוביל לחוויית שימוש נעימה יותר.
בשביל להשתמש בפיצ'ר, ניתן להיכנס לפרטי השיחה האישית או הקבוצתית, להקיש על סמל החיפוש ולאחר מכן להקליק על סמל היומן בשביל לבחור את טווח התאריכים. האופציה החדשה מצטרפת לשורה של עדכונים נוספים שהחברה הוציאה בזמן האחרון, כמו גם ארבע אפשרויות עיצוב טקסט חדשות אשר יעזרו למשתמשים לארגן, להבליט ולעצב את ההודעות שלהם באפליקציה.
בין האפשרויות, קיימת האופציה להכין רשימות מודגשות/מובלטות שיסייעו לציין שלבים בתהליך, רישום הערות במתכונים או הצבעה על נקודות עיקריות בהודעה ספציפית. בנוסף, המשתמשים יוכלו ליצור רשימות ממוספרות אשר יסייעו לציין סדר מסוים של דברים כמו הוראות או תקציר של אירועים. אפשרויות חדשות אלו מתווספות לאפשרויות העיצוב של Bold, Italic, Strikethrough ו-Monospace  שכבר זמינות למשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה