דיגיטל וטק
יצרנית מוצרי החשמל במהלך ענק: "מימוש אסטרטגיית השיווק הישיר"
חברת Beko כי שכרה אולם תצוגה ומשרדים חדשים בפתח תקווה כחלק מהמעבר למערך הפצה עצמאי. אולם התצוגה והמשרדים החדשים משתרעים על פני כ-500 מ"ר וממוקמים במתחם Global Towers. המנכ"ל בישראל ג'יהן ישין: "אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהקמת המערך הלוגיסטי"
יצרנית מוצרי החשמל Beko מעדכנת הבוקר (ראשון) כי שכרה אולם תצוגה ומשרדים חדשים בפתח תקווה כחלק מהמעבר למערך שיווק והפצה עצמאיים, הנהלת מותג מוצרי החשמל הבינלאומי Beko, שכרה אולם תצוגה ומשרדים חדשים, בהשקעה של כמיליון שקל.
אולם התצוגה והמשרדים החדשים משתרעים על פני כ-500 מ"ר וממוקמים במתחם Global Towers בפתח תקווה. אולם התצוגה החדש ישמש את החברה לטובת פעילות B2B בלבד, כחלק משיתוף הפעולה שלה עם רשתות החשמל וחנויות החשמל הפרטיות בישראל.
בשנת 2019 החברה הקימה לראשונה נציגות רשמית בישראל, כעת היא משלימה את הקמת המטה הראשי שלה בישראל. המטה הראשי של החברה בישראל יכלול מערך ייבוא, מכירות, לוגיסטיקה ושירות לקוחות. ההתרחבות בישראל מגיעה בעקבות הכרזת החברה על תחילת ייבוא והפצה ישירים בישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי גלובלי שהיא מבצעת בשווקים נוספים בעולם.
(צילום: יח"צ)
במסגרת המהלך, החברה גייסה את שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר לשעבר של רשת א.ל.מ, שישמש כסמנכ״ל מכירות (sales director) של כלל מותגי חברת האם ארצ'ליק. ג'יהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל: "אנחנו נרגשים להודיע על הקמת אולם התצוגה החדש שלנו והמעבר למשרדים החדשים. בחודשים האחרונים אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהקמת מערך לוגיסטי לקראת מימוש אסטרטגיית השיווק הישיר לצרכנים בישראל, שתיכנס לתוקפה במהלך 2024 ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו בארץ".
(צילום: יח"צ)
עוד ב-
Beko הוא אחד המותגים המובילים בעולם והצומח ביותר באירופה בשוק מוצרי החשמל הלבנים לבית. ל-Beko פעילות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. המותג מתמחה בייצור מוצרי חשמל ביתיים בטכנולוגיה מתקדמת ומחירים תחרותיים תוך שאיפה לשמירה מרבית על איכות הסביבה ומוצריו משמשים למעלה מ-400 מיליון צרכנים ברחבי העולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה