דיגיטל וטק

אנבידיה משגעת את שוק הגיימינג: גרסת בטא לאפליקציה הפופולרית

ה-Game Ready Drive האחרון של אנבידיה מושק לצד גרסת הבטא של אפליקציית NVIDIA החדשה, שילוב חיוני לגיימרים ויוצרים המשתמשים בכרטיסי מסך של NVIDIA במחשבים נייחים וניידים. גרסת הבטא של אפליקציית NVIDIA היא צעד ראשון למודרניזציה ולאיחוד של לוח הבקרה של NVIDIA וחוויית GeForce 

מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ה-Game Ready Drive האחרון של אנבידיה (NVIDIA) מושק לצד גרסת הבטא של אפליקציית NVIDIA החדשה, שילוב חיוני לגיימרים ויוצרים המשתמשים בכרטיסי מסך של NVIDIA במחשבים נייחים וניידים. גרסת הבטא של אפליקציית NVIDIA היא צעד ראשון למודרניזציה ולאיחוד של לוח הבקרה של NVIDIA וחווייתGeForce .
ה-Game Ready Drive הזה תומך ב-Nightingale, משחק PVE הישרדותי חדש בעולם פתוח עם טכנולוגיות DLSS 3 ו-Reflex. "בין אם אתם חובבי משחקים או יוצרי תוכן, האפליקציה מפשטת את תהליך שמירת המחשב שלכם מעודכן עם הדרייברים העדכניים ביותר של NVIDIA, ומאפשרת זיהוי והתקנה מהירים של יישומי NVIDIA כמו GeForce NOW, NVIDIA Broadcast ו-NVIDIA Omniverse", נמסר בהודעת החברה.

כשהיא כוללת מרכז שליטה מאוחד על כרטיס המסך, אפליקציית NVIDIA מאפשרת כוונון עדין של הגדרות המשחק והדרייבר ממקום אחד, תוך הצגת שכבה נוספת מעוצבת מחדש במשחק, המספקת גישה נוחה לכלים עוצמתיים להקלטת משחק, שכבות ניטור ביצועים, ופילטרים משפרי משחק כולל פילטרים חדשניים המונעים על ידי בינה מלאכותית עבור משתמשי GeForce RTX.
מהדורת בטא ראשונית זו משלבת את רוב התכונות המובילות מהאפליקציות הקיימות שלנו, מייעלת את חווית המשתמש, כוללת כניסה אופציונלית למימוש חבילות ומתנות, ומציגה יכולות RTX חדשות כדי לשפר את חווית המשחק והיצירתיות. אפליקציית NVIDIA כוללת גם פילטרים בסגנון 'פריסטייל' חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית.
 
RTX HDR מוסיף בצורה חלקה HDR (High Dynamic Range) למשחקי SDR (Standard Dynamic Range) על מסכי HDR, בעוד RTX Dynamic Vibrance משפר את התכונהNVIDIA Control Panel Digital Vibrance , ומשפר עוד יותר את הבהירות החזותיות במשחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה