תרבות ופנאי

יהודית באומן בחשיפה מצמררת: מה כתבה בתה רגע לפני מותה?

"כתבת יומן שהעזתי לקרוא השבוע!", פנתה לבתה וציטטה מדבריה: "'אימא, אם אלך, למעני – תחיי ואל תתעצבי בבקשה, אימא שלי, אוהבת אותך ותודה מכל הלב שנשארת ונלחמת למעני לאורך כל הדרך. ביום כיפור נשאת אותי על גבך הסובל לבית החולים, רצת עד למיון. את אימא לתפארת עם ישראל. מגיע לך לחיות"
מערכת ice | 
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם)
כשהיא בת 35 בלבד, דוגמנית העבר קארין באומן ז"ל, בתה של יהודית באומן, הלכה לעולמה בחודש מאי 2023 לאחר מאבק קשה באנורקסיה. בסוף השבוע האחרון, באומן שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות במילים שכתבה בתה המנוחה ביומנה האישי בשיא המאבק במחלה.
באומן כתבה בצירוף תמונתה של קארין: "כל חמישי מאז לכתך, חיים של אימא, שאני לא מסוגלת לדלג על ביקור שבועי, בגשם מבול, בחום, ובכל עת, אימא לא תעזוב אותך, חיים שלי, אני מנסה להיות חזקה, לצאת לראות הופעה של שימי, שתמיד היה שם עבורך, הכל קפוא בלבנו".
"כתבת יומן שהעזתי לקרוא השבוע!", פנתה לבתה וציטטה מדבריה: "'אימא, אם אלך, למעני – תחיי ואל תתעצבי בבקשה, אימא שלי, אוהבת אותך ותודה מכל הלב שנשארת ונלחמת למעני לאורך כל הדרך. ביום כיפור נשאת אותי על גבך הסובל לבית החולים, רצת עד למיון. את אימא לתפארת עם ישראל. מגיע לך לחיות".

כזכור, בראיון ל"ישראל היום" ממש אחרי הטרגדיה, חשפה: "מאוד שקעתי אחרי המוות של קארין. אני לא משלימה עם זה. אני עוברת את היום-יום כשאני לא יודעת לאן להסתכל. אני חיה בבית שחיינו בו שתינו ביחד. אני לא יכולה להשלים אם זה".
כיצד היא מוצאת נחמה: "הנחמה היחידה שיש לי אלה הילדים והנכדים. הנחמה היא במה שנשאר לי. נשאר לי המון, מעבר למצופה, אבל בכל זאת אף אחד לא יכול להיות במקום שאני וקארין היינו. הייתי המטפלת שלה, לא עזבתי אותה לרגע, חייתי בשבילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה