ויראלי

הצוואה של קארין באומן נחשפת: זו הבקשה האחרונה שלה

במעין צוואה מרגשת, הבת המנוחה ביקשה מאמה יהודית, בעודה בחיים, שיהיה איחוד משפחתי בינה לבין חמשת אחיה, שחלקם העבירו את חייהם לחו"ל. כעת מתברר שכל ילדיה של באומן שהגיעו לישראל יושבים לצידה בשבעה לאחותם, יחזרו לישראל לחודשיים הקרובים.,
מערכת ice |  6
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם)
קארין באומן, בתה של יהודית באומן, שאושפזה בבית החולים איכילוב בשבוע שעבר במחלקת טיפול נמרץ, הלכה לעולמה לאחר הדרדרות במצבה כשסבלה מקשיי נשימה ודלקת ריאות חריפה שפגעה במערכת החיסונית החלשה שלה. הייתה בת 37 בלבד במותה והיא נטמנה רגע לפני חג שבועות בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה. כעת, נחשף שהבקשה האחרונה שלה מאמה יהודית תתממש במלואה.
במעין צוואה מרגשת, היא ביקשה מיהודית, בעודה בחיים, שיהיה איחוד משפחתי בינה לבין חמשת אחיה, שחלקם העבירו את חייהם לחו"ל. כעת מתברר שכל ילדיה של באומן שהגיעו לישראל יושבים לצידה בשבעה לאחותם, יחזרו לישראל לחודשיים הקרובים.,
על פי TMI, האחיות של קארין שגרות בימים אלה בלונדון, יעשו ביקור ארוך בישראל כדי לשהות ליד אימם יהודית ועוד פורסם כי אלו השקיעו 74 אלף שקל בסך הכל ברכישת מצבה מכובדת ויוקרתית לאחותם המנוחה. באומן האם מסרה: ״אני מתרגשת עבור קארין שביקשה איחוד משפחתי״.
כזכור, כבר אמש הוחלט להרדים ולהנשים אותה בטיפול נמרץ. היום, הבוקר כאמור, בשעה תשע, היא נפטרה בחדרה בבית החולים, אחרי שאביה החורג שימי תבורי ואמה יהודית ליוו אותה ברגעים האחרונים שלה.
 
המצב הבריאותי של באומן הידרדר משמעותית בתקופה האחרונה בשל מחלת האנורקסיה ממנה סבלה במשך שנים והביאו אותה לתת משקל קיצוני ומערכת חיסונית חלשה מאוד. יהודית שיתפה פוסט מרגש של בחשבון האינסטגרם שלה המתייחס למצב המורכב: "חוזר על עצמו מחלה ארורה תזהרו הורים שימו לב לפעמים הכל מטעה ואנו לא רואים מה שצריך לראות כי הן מתחזות ומנסות להסתיר את האמת הקשה".
  

כזכור, יהודית קיבלה מכתב מבתה לאחרונה בו היא כותבת על הקשיים שמלווים אותה בחיים: "אני פרפר בודד שחייה ונושמת, אך בתוכי העצב מתקתק, כי זוהי מחלה ללא שליטה. אוי אמא מסכנה מה עשיתי לך. את כלואה בתוך כלוב עם גוזלך ואת לא נושמת בכדי לאפשר לי לנשום. מאכילה אותי, רוחצת ומחזיקה אותי פרפר שבור ואת עושה הכל בכדי שאשרוד עוד ועוד. זה כואב כל כך מה שאת עוברת ואני אוהבת אותך כל כך ורוצה לשחרר אותך מהכלוב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צבועים דחפו אותה לדוגמנות ואז עשו ממנה פוסטר לאנורקסיה
    מיקי מיקי 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ליהודית באומן גבולות! עושה לעצמה יחצ בכל הזדמנות! דחפה את כך הילדים שלה לקריירה של דוגמנות. לא פלא שברחו ממנה
    סגור
  • 5.
    באומן ושימי תבורי
    קולה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו היא תתחיל לחיות .כל הזמן אתם בוכים שאין כסף .איפה המיליונים של שימי תבורי ? הוא בא אלייך לאחר שגמר את כספו ? גם מכוער גם תימני וגם לא ניתן לבליעה .טוב לעת זויקנה צ’ה תקחי ?
    סגור
  • 4.
    מסכנה ועצוב
    אא 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף עצוב לא לשפוט לא לכתוב דברים לא יפים ,יהודית תהיה חזקה יש לך לב של אמא וזה קשה
    סגור
  • 3.
    74 אלף למצבה?? איפה היה הכסף שהיא ביקשה עזרה? (ל"ת)
    בשורות טובות 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    מקסים
    קורל 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תעברו קרוב לאמא.זה יתן לה כוח ורצון להמשיך לחיות . נכדים קרובים וילדים נותנים כוח .שלא תדעו עוד צער
    סגור
  • 1.
    חבל שלא היו איתה האחים
    אני 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה ששימי עשה ויהודית לא עשו לא האחים בשבילה ולא האבא הביולוגי. הכל הם עשו בשבילה לפחות עכשיו היא לא סובלת יותר
    סגור