תרבות ופנאי

הפרויקט החדש של עידן רייכל: כולל שירים בעברית, ערבית ורוסית

"עד שתחזרי אלי" כך פתח את הפוסט באינסטגרם רייכל על הוצאת אלבומו החדש עליו עבד בשנה האחרונה בשם "הפרויקט של עידן רייכל מגדל של אור", הכולל בתוכו שירים בעברית, רוסית וערבית. "תשאירו כיסא צהוב ריק לאלו שעוד מעט יחזרו אלינו ויקשיבו גם הם"

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" רייכל עלה לכותרות, ולא בגלל כישרונו הרב, אלא בשל דעותיו העזות בנוגע להחלטות הממשלה בתקופה הנוכחית. רייכל, לא נשאר שקט, ולא פחד לאבד מעריצים בשל דעותיו, אלא השתמש הזמר במעמדו על מנת להעלות למודעות נושאים בוערים, והוא לא מתנצל על כך.
"חשבתי על כל מיני משפטי פתיחה לפוסט שכזה" כתב רייכל באינסטגרם, על אלבומו החדש. בהמשך הפוסט ציין את כל שיתופי הפעולה, והתודות למי שעזר לו לגבש את הפרויקט המיוחד שכולל שלוש שפות שונות, וזמרים מכל גווני הקשת המוזיקאלית בארץ לאורך השנים. בין השמות החמים שעלו היו לואי עלי, גידי גוב, ארקדי דוכין, רוני דלומי, מאי ספדיה, שי צברי, אמיר לקנר ועוד.
"זה אלבום שמתחיל בחזרה לצליל של הפרויקט, עם נגן מאוד מרגש מארמניה, שמצטרף אלי ואל גלעד שמואלי שאיתו התחיל כל הפרויקט לפני שנים", כתב בהתרגשות רייכל, ועוד הוסיף: "הוא ממשיך בשיר אהבה שמחזיר אותי לכתיבה של פעם אבל עם צליל מעודכן יותר".
את הפוסט על האלבום החדש רייכל סיים ב: "תחזור, היום, הלוואי תבוא בלי להודיע, עוד היום", כשהוא מתייחס בזאת לחטופים בשבי החמאס, ולתקווה שלו מתחילת המלחמה לשובם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה