תרבות ופנאי

עצוב: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 85

מת הנרי פאמברו, החבר המקורי האחרון בלהקת The Spinners, בגיל 85, אף על פי שפמברו לא שר סולו באף אחד מהלהיטים הגדולים של הלהקה כמו "I'll Be Around", "Love Don't Love Nobody" או "The Rubberband Man", קול הבריטון שלו היה דומיננטי בהרמוניות הבלתי נשכחות שלהם
מערכת ice |  1
הופעות (צילום pixabay)
הנרי פמברו, שהייה החבר המקורי האחרון ששרד בלהקת הרית'ם אנד בלוז הוותיקה, מת בנסיבות טבעיות בביתו בהרנדון, וירג'יניה, בגיל 85, הודעה על כך פורסמה בעמוד הפייסבוק של הספינרס.
אף על פי שפמברו לא שר סולו באף אחד מהלהיטים הגדולים של הלהקה כמו "I'll Be Around", "Love Don't Love Nobody" או "The Rubberband Man", קול הבריטון שלו היה דומיננטי בהרמוניות הבלתי נשכחות שלהם.  

הספינרס הוקמה במישיגן ב-1954. הייתה מועמדת 6 פעמים לפרס גראמי, זכתה ב-18 אלבומי זהב ופלטינה ול-20 להיטים ובהם הלהיט שהגיע למקום הראשון במצעדי העולם -"Then Came You", דואט עם דיון וורוויק. חשוב לציין כי לספינרס היה חלק חשוב בהתפתחות "צליל הנשמה של פילדלפיה", להקה שסללה את הדרך למוסיקת הדיסקו אך נשארה נאמנה לסגנון הרית'ם-נ-בלוז.
פברו כאמור, שהיה מייסד הספינרס והחבר המקורי האחרון שנותר בחיים בין חבריו, פרש ממנה באפריל 2023, לאחר 69 שנות חברות. אתמול הלך לעולמו והשאיר את המעריצים של הלהקה, מרביתם מבוגרים מאוד, רק עם הזכרונות הנעימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי,אוי אוי
    יעקב 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם נפטר בגיל 85. לפני 20 שנה מעטים הגיעו לגיל הזה
    סגור