תרבות ופנאי

זמן לרומנטיקה: אלו הסרטים שיוקרנו במיוחד לכבוד יום האהבה

לכבוד חגיגות יום האהבה (Valentine's Day) שיצויין ביום רביעי (14 בפברואר 2024), כלל מתחמי ה-VIP של הסינמה סיטי בראשון לציון, בגלילות ובירושלים יציגו סרטים בלתי נשכחים ביניהם הסרט החדש והלוהט "רק לא אתה", "ארגייל", "עצמאי בשטח", "הכוורן" ו"אהבה זה כל העניין" 

מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
יום הולנטיין, חג האהבה שמקורו במסורת הנוצרית, יצויין ב-14.2. בישראל, מציינים את המועד כיום אהבה, בנוסף לחגיגות ט"ו באב. לכבוד היום הרומנטי, רשת סינמה סיטי תקרין בשלל מתחמי ה-VIP אשר פרוסים ברחבי הארץ את הסרטים הכי רומנטיים שיש וביניהם: הסרט החדש "רק לא אתה", "ארגייל", "עצמאי בשטח", "הכוורן" ו"אהבה זה כל העניין" ועוד.
מלבד הישיבה באולם ה-VIP, האירוע הרומנטי יכלול מזנון פתוח עשיר ומגוון הכולל בר פסטה, בר פיצה, בר גבינות עשיר, בר לחמים, בר סלטים, בר אלכוהול, מגשי פירות וכמובן, פופקורן, גלידות ושתייה ללא הגבלה.
כידוע, זוגות רבים חוו לא מעט משברים ואתגרים מאז פרוץ המלחמה. המצב הבטחוני הכניס לחיינו חרדה, מתח ודריכות. בזוגיות, כאשר אחד מבני הזוג גוייס, השני נדרש לנהל את משק הבית ולהתמודד עם הטיפול בילדים לבדו.
בנוסף, גם המרחק הפיסי ותקשורת שאינה רציפה, הובילה את רובנו לתחושת בדידות, תשישות ותסכול. בשל כך, מומלץ במיוחד השנה לבלות זמן איכות - וחג אהבה הבינלאומי הוא הזדמנות נהדרת לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה