מדדים ומחקרים

מה לקנות ליום האהבה? זה מה שכל הישראלים בוחרים

טו בא"ב הפך עם השני גם חג הקניות הגדול, כעת הנתונים נחשפים: מה הקטגוריה הכי נמכרת, וכמה כסף הישראלים הוציאו  מתנות בחג האהבה
מערכת ice | 
סכומי השי לחג הפסח (צילום shutterstock)
אמש צוין חג האהבה העברי, חג שמוצף במבצעים שגורמים לישראלים לרכוש ובגדול. הסטארטאפ הישראלי humanz, שפיתח פלטפורמת משפיענים מבוססת AI חושף את הנתונים מאחורי הרכישות ברשת. על פי humanz, ישנה עלייה חדה של כ50% בגובה הרכישות של הישראלים אונליין בתקופת טו באב (אוגוסט) ביחס לחודש יולי הקודם לה. את העלייה המובהקת אנו רואים ב3 שנים האחרונות.
אם מסתכלים על שנה שעברה, רואים שהישראלים הוציאו במהלך חודש חג האהבה למעלה מ-60 מיליון שקלים על קניות ברשת, בעוד בחודש שקדם לטו באב (חודש יולי) הוציאו קרוב ל-47 מיליון, גידול של 76% ברכישות (עלייה בכמות הרוכשים ברשת) ועלייה של כ51% בסכום הרכישה.

המוצרים הנמכרים ביותר לפי קטגוריות: כ-50% מהרכישות ברשת בתקופת חג האהבה הן של מוצרי אופנה והלבשה, כ-30% מעולמות טיפוח, 15% תכשיטים והיתר מחולק בין רכישות של כלי בית, פרטי עיצוב ונוספים.
לפי נתוני Humanz, ניתן לראות בגרף שמתחילת חודש יולי נרשמת עלייה שמגיעה לשיא בפיק הרכישות סביב ט״ו באב. לפי הנתונים, בתחילת חודש יולי 2022, ניתן לראות כי גובה הרכישות ברשת עמד על 2,082,151 שקל ואילו בסוף החודש לקראת ט״ו באב גובה הרכישות עמד על 2,311,429 ש״ח. בחברה צופים שגם השנה, לאחר שיעבור חג האהבה הנתונים יראו עלייה חדה ברכישות.
ליאב רפאל חן, מנכ"ל Humanz: "ט"ו באב נחשב לאחד המועדים האהובים על הישראלים בכל הקשור לקניות ברשת. הרבה פעמים אנו רוכשים ממקום של לתת ולפנק את האהובים עלינו. המותגים מבינים זאת ונערכים עם קמפיינים מותאמים לתקופה. מהצד השני, המשפיענים מודעים לצורך שמתעורר בקהל שלהם ולכן, השילוב הזה הוא טבעי ונכון לכולם. אם פעם הייתם חוזרים מהקניון עם איזשהו מארז נרות גנרי ליום האהבה, כעת הקנייה נהפכה למדויקת ופרסונלית לטעם שלכם. בסופו של היום, כל הצדדים יוצאים מורווחים - המותגים, המשפיענים והלקוחות שזוכים בהנחות משמעותיות מהאנשים שהם הכי סומכים עליהם ברשת. מאחל לכולנו חג אהבה שמח ומפנק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה