תרבות ופנאי

עצוב: השחקן האהוב מת בגיל 42 לאחר מאבק במחלת הסרטן

השחקן אדן קנטו, שהופיע בין היתר ב'אקס מן', 'נרקוס', ו'השורד המיועד', מת לאחר מאבק בסרטן התוספתן בגיל 42 והותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. קיפר סאת'רלנד, ששיחק לצדו, ספד: "נשבר לי הלב מהאובדן, נוח על משכבך בשלום"
תום נחום | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
הוליווד ועולם הקולנוע והטלוויזיה האמריקאי באבל לאחר היוודע דבר מותו של השחקן והבמאי אדן קנטו בגיל 42 בלבד לאחר מאבק בסרטן התוספתן, והותיר מאחוריו אישה, הפסלת והציירת סטפני אן קנטו, ושני ילדים, בני 3.5 ושנה, כמו גם קריירה מרשימה למדי בקולנוע ובטלוויזיה.
קנטו, יליד מקסיקו, החל את הקריירה שלו בתפקיד משני בסדרת הדרמה של רשת FOX, 'המעקב', תפקיד לאחריו רשם זינוק משמעותי עם ליהוק יוקרתי לסרט 'אקס מן: העתיד שהיה', כאשר בהמשך הדרך רשם גם הופעת אורח בסדרת הלהיט של נטפליקס 'נרקוס' ובשנת 2016 נכנס לתפקיד הגדול ביותר בקריירת המשחק שלו בסדרה המצליחה 'השורד המיועד' של רשת ABC, שם שיחק תפקיד ראשי בדמותו של ארון שור.

קיפר סאת'רלנד, שכיכב לצד קאנטו בקאסט של 'השורד המיועד', ספד לאחר היוודע דבר מותו: "לאחרונה נאלצתי לכתוב יותר מדי פוסטים כמו זה, נשבר לי הלב מהאובדן של אדן קנטו. הייתה לו נשמה מופלאה. כשחקן הוא תמיד שאף להיות טוב, להיות גדול, ואז להשתפר ולהיות טוב יותר. הוא היה באמת מרשים והוא יחסר מאוד. נשבר לי הלב בשביל אשתו, סטף, ושני ילדיו הקטנים. אדן, מי ייתן ותנוח על משכבך בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה