תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: הזמר והשחקן האהוב נפטר בגיל 59

הזמר הישראלי ממוצא גיאורגי יצחק (איציק) גוריאלשווילי ז"ל, שגם זכור מדמותו של זאזא בסדרה המצליחה שנות ה-80, הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלה קשה. בנו ספד: "הלב מסרב להאמין, אבא איך הלכת לנו ככה?"
תום נחום |  2
שנות ה-80 (צילום אוהד רומנו)
אבל כבד בתרבות הישראלית ובקהילה הגיאורגית בישראל בפרט, כאשר הזמר והשחקן יצחק (איציק) גוריאלשווילי ז"ל, המוכר בכינויו 'קקולי', הלך אמש (שבת) לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלה קשה, כאשר פרט לשיריו שהפכו לפסקול של הקהילה הגיאורגית בארץ, גוריאלשווילי זכור גם מתפקידו בסדרה המצליחה של רשת 13, 'שנות ה-80'.
ב'שנות ה-80' כזכור, גוריאלשווילי ז"ל גילם את דמותו של זאזא, חלפן הכספים וגבאי בית הכנסת הגיאורגי בטירת הכרמל, כאשר לצידו בסדרה שיחק גם בנו, בסדרה ובמציאות, מישל גוריאלשווילי, שהלך בעקבותיו גם בדרכו המקצועית כזמר וכשחקן והודיע בכאב על לכתו של אביו: "בצער רב וביגון קודר אבא שלי מסר את נשמתו לבורא עולם".

אחיו של מישל, נאור, נפרד גם הוא מאביו שהלך לעולמו: "הלב מסרב להאמין, אבא איך הלכת לנו ככה? איך הימים שלנו יראו בלעדייך? בלי הבדיחות שלך? בלי הצחוקים שלך? מה נספר לנכדים שלך שכל כך מעריצים אותך? לכל מקום שהיית נכנס היית מביא איתך שמחה כל כך גדולה, הלב נשבר לרסיסים. תודה לך אבא יקר שלנו על כל הרגעים איתך, תודה שלימדת אותנו כל כך הרבה על החיים על המשפחתיות על אהבה ועל האחדות. העולם כבר לא יהיה אותו דבר בלעדייך. לנצח נזכור אותך אבא אהוב ויקר שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחקן ענק יחסר לנו ברוך דיין האמת (ל"ת)
    דוד 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יהיה זכרו ברוך (ל"ת)
    דן 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור