תרבות ופנאי

הישג מטורף לסרט ישראלי: זו היצירה שזכתה ל100 אלף צופים

לאחר פחות מחודש שעלה לאקרנים, הסרט "לרוץ על החול",  שזכה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה לשנת 2023, ציין 100 אלף צופים וצופות
מערכת ice | 
צביקה הדר ושון מונגוזה (צילום דניאל מילר - מתוך הסרט 'לרוץ על החול')
הבמאי אדר שפרן אשר סרטו "לרוץ על החול", זכה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה לשנת 2023, קטף הישג משמעותי בחודש האחרון לאחר יציאתו. כעבור קצת פחות מחודש לאחר שעלה לאקרנים, 100 אלף צופים נחשפו לסרט המדובר.
את הסרט  "לרוץ על החול", יצרו וכתבו צוות התסריטאים אסף זליכוביץ, יואב הבל ושראל פיטרמן, אשר חגגו השנה את הישגם לאור העובדה כי סרטם  זכה בפרס התסריט הטוב ביותר של פסטיבל חיפה לשנת 2023.
הסרט "לרוץ על החול", בכיכובם של שון מונגוזה, צביקה הדר וקים אור אזולאי, עוסק בפליט אריתראי המועמד לגירוש מהארץ אשר מזוהה בטעות כשחקן הרכש החדש של  מכבי נתניה, ומתחיל לשחק בקבוצה. בין השחקנים המופיעים בסרט: צביקה הדר וקים מור אזולאי.
את ההודעה על כך ש100 אלף צופים נחשפו לסרט של הבמאי אדר שפרן, תפס את צוות הסרט בעת קיום הקרנה מיוחדת שערכו לחיילים במשמר הנגב. הסרט "לרוץ על החול", אשר עוסק בסוגיית האזרחים השקופים במדינה, הינו הסרט הישראלי הראשון שיצא לקולנוע מאז אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה