תרבות ופנאי

בגיל 71: אחד המוזיקאים האהובים בישראל הלך לעולמו

שמוליק בילו, שהיה חלק מלהקת חלב ודבש המיתולוגית, הלך לעולמו בבית החולים איכילוב בתל אביב והוא בן 71 בלבד אחרי שניים של מחלה קשה
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
עצב גדול נפל על עולם התרבות הישראלי היום (ראשון) כאשר שמוליק בילו, שהיה חלק מלהקת חלב ודבש המיתולוגית, הלך לעולמו בבית החולים איכילוב בתל אביב והוא בן 71 בלבד אחרי שניים של מחלה קשה. הלווייתו תיערך מחר בבית העלמין ברמת השרון ב-12:00.
בילו, היה חלק מהלהקה שהוקמה בשלהי שנות ה-70 ואף ייצגה את ישראל באירוויזיון 1979 שם היא זכתה עם השיר 'הללויה' שהובילה גלי עטרי. הלהקה כללה גם את ראובן גבירץ, יהודה תמיר ועטרי כאמור.
שנה אחרי הזכייה האדירה של "אבניבי" של יזהר כהן, חלב ודבש השלימה דאבל לישראל. "הללויה" הפך ללהיט גדול במדינות רבות ברחבי העולם ואף הוכתר בישראל כשיר השנה בתחנות הרדיו המקומיות.

הלהקה הוציאה את התקליטור "גלי עטרי וחלב ודבש" לאחר אותה זכייה באירוויזיון בין שיריו נמנים "גלגל ענק", "שמש אדומה", "קסם הלילה" ו"דרך ארוכה" שכולם ניצחו את מבחן הזמן. היו באלבום גם כמה שירים באנגלית שפחות עבדו. הלהקה התפרקה באמצע שנות ה-80 לאחר שגם גלי עטרי עזבה בשל סכסוך עמם וגם הסולנית המחליפה לאה לופטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה