תרבות ופנאי

נסרין קדרי עושה את זה בפעם הראשונה: "איך יודעים מתי הזמן הנכון?"

הזמרת חוזרת לפתוח הופעות לראשונה מתחילת המלחמה, ותעשה זאת במקום שמעולם לא הופיעה בו עד כה - מועדון הבארבי בתל אביב. "זה תמיד היה מבחינתי מקום שבא לי להגיע אליו", כתבה באינסטגרם שלה, תוך תקווה שהעיתוי שנבחר במהלך הלחימה אכן נכון
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
מאז השביעי באוקטובר נעצרה לחלוטין תעשיית הבידור בישראל, ועשרות מופעים מתוכננים בוטלו. כעת, מנסה הזמרת נסרין קדרי לחזור לפחות חלקית לשגרה, ופרסמה היום (שני) באינסטגרם שלה כי כבר בשבוע הבא, 24/12, היא מחדשת את ההופעות. והיא תעשה זאת במיקום חדש עבורה: מועדון הבארבי.
"איך יודעים מתי זה הזמן הנכון?", תהתה קדרי בפוסט, "אני לא חושבת שלמישהו מאיתנו יש תשובה לזה. ההופעה הזו היא בשביל הנפש. שלי ושלכם. לנסות לרפא את הנשמה, לצלול לתוך המוזיקה ערב שלם. בכנות, אני צמאה לזה. להשתחרר, לנשום, לשיר, להסתכל לכם בתוך העיניים, יותר קרוב מאי פעם. עומד מאחוריי צוות שלם שמחכה לזה כמו אוויר לנשימה.

והמשיכה קדרי: "כשאני רואה כל ערב את כל החיילים בבסיסים, ותושבי העוטף המפונים, כמה עושה להם טוב על הלב כשאני שרה, אני מבינה שיש כאן משהו שהוא הרבה מעבר להופעה. אמנם הופעתי על הבמות הכי גדולות בארץ, אבל הבארבי תמיד היה מבחינתי מקום שבא לי להגיע אליו- כדי להרגיש את הקהל מקרוב מאוד, בלי תפאורה, בלי רקדנים, בלי שואו. זה הקסם שם. רק אני, אתם והמוזיקה.
 
"אל תקראו לזה חגיגה", ביקשה נסרין, "אל תחשבו ששכחנו, זה דווקא כי אנחנו זוכרים טוב מאוד, אנחנו חיים את זה ומנסים למצוא את הדרך לשמור על שפיות. בואו לברוח איתי לכמה שעות ולקוות שבסוף הערב נפתח את הטלפונים שלנו לבשורות טובות יותר", סיכמה הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה