תרבות ופנאי

אושר כהן על המפגש המצמרר עם המג"ד שנהרג: "עוד שנייה נכנסתי איתם"

בעקבות נפילתו של סא"ל תומר גרינברג בקרב שהתרחש אתמול בצפון רצועת עזה, הזמר אושר כהן פרסם את תמונתו של גרינברג, הביע את כאבו על מותו וסיפר על הפעם הראשונה שנפגש עמו

מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
היום (רביעי), הזמר אושר כהן פרסם את תמונתו של סא"ל ז"ל, מפקד גדוד 13 בחטיבת גולני שנפל אתמול (שלישי) בקרב בצפון רצועת עזה. כהן הביע את כאבו על מותו של סא"ל תומר גרינברג וסיפר על הפעם הראשונה שנפגש עמו.

כאמור, היום פרסם הזמר אושר כהן סטורי בחשבון האינסטגרם על סא"ל  תומר גרינברג ז"ל וסיפר לעוקביו על הפעם הראשונה בו נפגש עמו: "פגשתי את סא"ל תומר גרינברג בהתרעננות מעזה כשבאתי להופיע לגדוד 13. לא החלפתי איתו יותר מכמה מילים ולחיצת יד אבל עצם המחשבה הזאת מוחצת, שאנחנו זוכים לראות גיבורים כאלה בצאתם אך לא זוכים לראות בשובם".
בהמשך הסטורי, סיפר כהן על אופיו המיוחד של מפקד גדוד 13 ויחסו לחיילים: "כשנגמרה ההופעה, נשארתי קצת לראות איך הוא סידר את החיילים בח' והכניס בהם כזה רעל וכזו רוח לחימה שעוד שניה אני נכנסתי איתם. השם ייקום דמך, בטוח שלקחת איתך לפחות 200 שלהם".
כידוע, אתמול (שני) נפל סא"ל תומר גרינברג, מפקד גדוד 13 בחטיבת גולני בקרב שהתרחש בצפון רצועת עזה, כאשר בו נפלו עוד 7 לוחמים וקצינים. סא"ל תומר גרינברג ז"ל, היה בן 35 בנופלו.
בעת שיחה שביצע לפקודיו בימים האחרונים אמר: "בעוד עשר שנים יהיה מג"ד גיבור לגדוד 13, עם לוחמים גיבורים, חלקכם תהיו כבר הורים, חלקכם לא יודע איפה תהיו. הוא יקפיץ את הגדוד ביום כיפור ויספר עליכם ויראה תמונות של ההרוגים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה