תרבות ופנאי

טל מוסרי עושה הסבה לניהול חדרי בריחה? הפעילות הייחודית בנמל

בחג סוכות הקרוב נמל תל־אביב יהפוך לחדר בריחה ענקי. הנמל מזמין משפחות לבלות זמן איכות עם הילדים ולהשתתף ללא עלות באתגר מסלול משימות חוויתי שיתקיים תחת כיפת השמיים ואת האירוע כולו ינחה טל מוסרי
מערכת ice | 
טל מוסרי (צילום ברק ברינקר, אינסטגרם/ טל מוסרי)
בחג סוכות הקרוב נמל תל־אביב יהפוך לחדר בריחה ענקי. הנמל מזמין משפחות לבלות זמן איכות עם הילדים ולהשתתף ללא עלות באתגר מסלול משימות חוויתי שיתקיים תחת כיפת השמיים במהלך חול המועד, החל מ-29.9.
בסדרה של רמזים וחידות בהנחייתו של כוכב הילדים טל מוסרי, יכירו המשתתפים את בלש הנמל המפורסם איציק מזח ,שיבקש מהם לעזור לו למצוא פריט בעל ערך.
המשתתפים יעברו מסלול של כ-10 תחנות בכל רחבי הנמל (קרוסלה, מיצב הלב, שוק הנמל) ויצטרכו לפתור חידות, לענות על שאלות טריוויה, לזהות שירים ולבצע משימות על מנת לקבל את הרמז הבא. רק כך יוכלו להתקדם במסלול המשחק.  
בסוף המסלול, אחרי פתירת כל החידות  - ימצאו המשתתפים את החפץ היקר ויזכו בפרס משפחתי.
הפעילות היא עצמאית. את כל כתבי החידה, המשימות והחידות יקבלו אורחי הנמל ישירות לוואטסאפ שלהם, כך שכל משפחה או קבוצה שמשתתפת תעשה את המסלול בקצב שלה.  
משתתפים שיבקשו עזרה, יוכלו להיעזר בנציג חברת ההפקה שיעמוד לרשותם בנמל בתאריכים 1.1-5.10 בשעות 10:00-18:00. עמדת המידע תמוקם בסמוך לגינת המשחקים שבשדרת הילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה