תרבות ופנאי

אנה זק חושפת: זו הסיבה שבגללה מופע הענק שלה בוטל

אנה זק חושפת בראיון ומספרת על ההכנות לפסטיגל ועל ביטול המופע שלה ומספרת: "לפעמים יש דברים שלא תלויים בנו, וצריך לדעת מתי לעצור גם כשזה מאוד מפחיד"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק סיפרה במסגרת ראיון ל"מעריב אונליין" זמרת סיפרה על ההכנות לפסטיגל וגם על ביטול המופע הענק שלה. זר סיפרה גם על הקושי בביטול הופעה בסדר גדול כמו זו שהייתה אמורה לצאת לפועל.
על ההכנות לפסטיגל זק מספרת כי היא נהנית מכל רגע, שהיא שמחה שהם  סיימו את רוב ההכנות לפרויקט: "באמת סיימנו לצלם את הדברים שלפני ויצא השיר נושא, מרגיש שזה התחיל לגמרי רשמית. עוד מעט תגיע בתקופה של ההופעות והחזרות והקושי הרשמי. אז אני נהית מכל רגע, בפרויקט הזה".
זק גם התייחסה לסוגייה החמה הקשורה אליה, ביטול ההופעה שהייתה אמורה להתקיים: "באמת ביטלתי את ההופעה כמו שכולם יודעים, זו הייתה תקופה לא קלה, הכל קרה נורא מהר. הוצאנו את זה ואחרי ארבעה ימים נאלצנו לבטל אז כזה היו רגשות מעורבים, אבל אני חושבת שכל דבר קורה לטובה. רציתי שההופעה הזו תהיה הכי מושלמת שיש, שההופעה הראשונה שלי תהיה בדיוק כמו שרציתי. אני מאמינה שזה יקרה בזמן הנכון".
היה ברור שהדבר יעורר ביקורות. מה עבר עלייך מבחינה רגשית?
כמו כן, זק סיפרה על כך שהכינה עצמה לעובדה שהמהלך יוביל להרבה ביקורת עליה ועל צורת העבודה שלה: "הייתי מוכנה לביקורת הזאת, ובאתי לזה קצת מוכנה, למרות שעם כמה שאתה בא מוכן אתה לא תמיד מוכן. תמיד דברים מפתיעים, ניסיתי לקחת את זה בפרופורציה, עברתי תקופה לא קלה, היו לי כמה ימים מאוד קשים, אבל... לנשום רגע, להבין שהכול קורה לטובה. להבין שזה איזה משהו בדרך למשהו טוב יותר. אני מאמינה שהדבר הבא יהיה באמת מושלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה