תרבות ופנאי

"צביקה פיק חי בלבי": בת הזוג האחרונה נחשפת במלאת שנה למותו

קרן בושי, שהיתה הפיזיותרפיסטית שליוותה את צביקה פיק בתהליך השיקום ולטענתה הם התאהבו, הניחה זר על קברו ומגלה מה אמרה לו ביום השנה לפטירתו
מערכת ice | 
צביקה פיק (צילום אינסטגרם)
הפיזיותרפיסטית קרן בושי, הטוענת שהייתה אהובתו האחרונה של צביקה פיק ז"ל לפני מותו, הגיעה בשעת בוקר מוקדמת לקברו של המאסטרו, והניחה זר פרחים ענק במלאת שנה למותו.
בראיון לאתר TMI סיפרה בושי כי דיברה אל פיק והודתה לאל על הרגעים היפים והמרגשים שחוו יחד. "אמרתי לו כמה אני אוהבת ומתגעגעת, ושהזמן עוד לא מרפא את הכאב", סיפרה. צביקה ז"ל שמח בהתקדמות המדהימה שלו בתהליך השיקום, ועד יומו האחרון החזיק באמונה שיגשים את כל חלומותיו. אני בטוחה שהנשמה שלו מאירה כאן לעד דרך המנגינה שלה, כתבתי לו: ‘אתה חי בתוך לבי'".

כזכור, בושי ליוותה את פיק בתהליך השיקום שעבר. בראיונות לאחר מותו סיפרה כי זמן קצר לפני שנפטר, סיפר לה על הרגשות שלו כלפיה ושהוא התאהב בה כבר שמונה חודשים קודם לכן. "הוא אמר לי ‘תחליטי מה את בוחרת', אם אני רוצה שנהיה זוג או שנמשיך בטיפולי הפיזיותרפיה כרגיל".
עוד הוסיפה: "התרגשתי מאוד ופשוט שאלתי אותו אם אני יכולה לחבק אותו. ישבתי לידו על הספה וחיבקתי אותו. הוא חיבק אותי בחזרה ולא היינו צריכים להגיד כלום, כי תקשרנו גם בלי לדבר. היה בינינו חיבור נשמתי מיוחד. הוא היה יקר ללבי. חבל שלא הספקתי להיפרד ממנו כראוי, רק בלוויה שלו אמרתי לו שאני אוהבת אותו מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה