תרבות ופנאי

טום הולנד חשף כי התמכר לאלכוהול: "זה באמת הפחיד אותי"

השחקן בן ה-27 פתח את הכל בראיון לפודקאסט על התקופה בה התמכר לאלכוהול ואיך הצליח להפסיק
מערכת ice | 
טום הולנד (צילום ויקיפדיה)

השחקן טום הולנד פתח את הכל על התקופה בה התמכר לאלכוהול, בראיון לפודקאסט "מטרה" עם ג'יי סטי פירט השחקן מתי הבין לראשונה כי יש לו התמכרות לאלכוהול: "שמח לומר את זה, הייתה לי התמכרות לאלכוהול, אני לא נרתע מזה בכלל, זה מעניין, זה לא שיום אחד התעוררתי ואמרתי שאני מוותר על השתייה, בדיוק כמו בריטים רבים תמיד הצלחתי לשתות הרבה".

טום הולנד הסביר שבהתחלה הוא רצה לתרגל ולא לשתות בחודש ינואר אבל לא הצליח לעמוד בפיתוי: "התעוררתי וחשבתי על זה, בדקתי מתי חצות, זה ממה הפחיד אותי, פשוט הייתי אומר וואו, אולי אני קצת רוצה לשתות", לאחר מכן הוא התכוון להימנע משתייה בחודש לאחר מכן כדי להוכיח לעצמו שאין לו בעיה: "חלפו חודשיים ועדיין ממש נאבקתי בזה" הוא הודה, "הרגשתי שאני לא יכול ללכת לפאב ולשתות סודה ליים, לא יכולתי לצאת לארוחת ערב, ממש נאבקתי מזה וחשבתי אולי כן יש לי בעיה של אלכוהול".

לאחר מכן החליט הולנד להאריך את הבטחתו לא לשתות לשישה חודשים עד ליום הולדת שלו בחודש יוני, כשהגיע הרגע הולנד שיתף שהוא יכול לשמור על עצמו ולא לשתות: "זה הרגע הכי מאושר בחיי".

"אחרי שנגמלתי יכולתי לישון טוב יותר, הרגשתי טוב יותר" הוא מספר ומוסיף: "אמרתי לעצמי למה הייתי משועבד למשקה הזה ? למה אני כל כך אובססיבי לשתות ? הרגשתי לחץ באירועים, אפילו התרחקתי מהסביבה שלי שהיו שותים המון"

שנה וחצי לאחר מכן הולנד מספר שאפילו לא חושב לשתות וזו ההחלטה הכי טובה שהוא עשה, הוא אף תיאר את חבריו כתומכים ברעיון אפילו אמא שלו ויתרה על השתייה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה