תרבות ופנאי

מכה לאחים וורנר: אלה הסכומים שהפסידו בשבוע האחרון מ'הפלאש'

השבוע השני להרצת הסרט החדש של האחים וורנר ו-DC חושף את המצב האמיתי של הסרט, אחרי ההקרנות הראשונות שהתבררו כלא מוצלחת בלשון המעטה
מערכת ice | 
הפלאש (צילום Warner Bros. Pictures)
סרט גיבורי העל החדש הופיע בבתי הקולנוע ב-16 ביוני מתגלה כהימור פחות מוצלח ואחרי הנהירה הראשונה לבתי הקולנוע, הביקורות הקשות עושות את שלהן. "הפלאש" של האחים וורנר נחל ירידה דרמטית בשבוע השני שלו בקולנוע עם 15.2 מיליון דולר להפקה עתירת התקציב.
לפי דיווחי חוץ התפוקה בשבוע השני של הסרט, בכיכובו של עזרא מילר, ירדה ב-72% לאחר שנפתחה עם פחות מ-55 מיליון דולר. עד כה, המספרים שצברו "הפלאש" לא עמדו בקנה אחד עם סרט עם תקציב הפקה של 200 מיליון דולר.
במקביל, "Spider-Man: Across the Spider-Verse", חזר להוביל בקופות בשבוע הרביעי שלו בבתי הקולנוע, מה שגרם להגיע ל-317.1 מיליון דולר בארץ ול-560.3 מיליון דולר מרשים ברחבי העולם.
סרט ההמשך המצויר גבר גם על "Elemental", שתפס את המקום השני זה השבוע השני ברציפות עם מוערך של 18.5 מיליון דולר.
מילר, המגלם את בארי אלן בסרט, התמודד עם כמה שערוריות פלילות בשנים האחרונות, והודה באוקטובר 2022 בגניבת משקאות חריפים מבית של שכן בוורמונט, אחד משורה של מעצרים ודיווחים על התנהגות לא יציבה של השחקן בשנה שעברה שהשתרעה מהוואי ועד ניו אינגלנד.
השחקן נעצר פעמיים בהוואי בשנה שעברה, בין היתר בגין הפרת סדר והטרדה בבר קריוקי. בעקבות המעצרים, דווח כי הפרויקטים של מילר עם האחים וורנר ו-DC היו בסכנה אך לאחר פגישת חירום שנערכה בנושא, והתנצלות של מילר, הפרויקט יצא לפועל, אך למרבה הצער נראה שלא מצליח לעמוד בציפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה