תרבות ופנאי

הספיידרמן החדש חוגג בקופות: זה הסכום שגרף בסופ"ש הראשון

הסרט החדש גרף סכום לא פחות ממטורף של 120.5 מיליון דולר והביקורות המפרגנות לא מפסיקות להגיע, כאשר על פי רבים מדובר באחד מסרטי האנימציה הטובים בשנים האחרונות
מערכת ice | 
ספיידרמן (צילום Giri Trisanto/ flickr)
בשבוע שעבר, לאחר מספר דחיות, ייצא לאקרנים סרט ההמשך ל"ספיידרמן: ממד העכביש", העונה לשם "ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש". כעת, אחרי שנחשפו הנתונים של סוף שבוע הראשון של הסרט בבתי הקולנוע, ניתן בהחלט לומר שמדובר בהצלחה מסחררת. 
הסרט החדש גרף סכום לא פחות ממטורף של 120.5 מיליון דולר והביקורות המפרגנות לא מפסיקות להגיע, כאשר על פי רבים מדובר באחד מסרטי האנימציה הטובים בשנים האחרונות. אגב, לשם ההשוואה, הסרט הראשון גרף 35 מיליון דולר בלבד בסוף שבוע הראשון שלו על המסכים.
גם מבקרת הקולנוע של אתר Ice, פטריסיה סולומון, שזכתה לצפות בסרט לפני עלייתו לאקרנים, נהנתה מאוד מהחוויה. כך היא כתבה: "מדובר בסרט מעולה שיכול לשבות אפילו את אלו שלא כל כך נהנים מאנימציות. העלילה כתובה היטב ומפתיעה לטובה, הפסקול תורם לה ומניף אותה, השחקנים שתרמו את קולם עוטפים אותה במשמעות ורגש, והנוסטלגיה, איך לא, היא רק הדובדבן שבקצפת. בתור אוהדת של העולם הקולנועי של מארוול וסרטי גיבורי-על בכללי (כן כן, גם של DC), לטעמי העבודה המשותפת של סוני ומארוול הראתה לאלו בצד של דיסני איך באמת צריכים לעשות את העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה