תרבות ופנאי

סטטיק במהלך מדהים: זה הצעד הבא בקריירה שלו

אחרי שהוציא את אלבום הבכורה שכלל 12 שירים, שחלק מהם הפכו ללהיטים כמו 'לירז', 'טרנטולה' עם אגם בוחבוט, 'הפשע המושלם' עם עדן בן זקן וגם הדואט עם איתי לוי, כעת הזמר עובד כבר על אלבומו השני
מערכת ice | 
האלבום של סטטיק (צילום יח"צ)
רק לפני כמה שבועות התקיימה הופעת הבכורה של סטטיק בקריירת הסולו שלו אחרי הפרידה מבן אל תבורי, בהיכל מנורה מבטחים וסיפקה את הסחורה, עם כ-9,000 צופים בהיכל רקדו ושרו את הלהיטים מאלבומו החדש והשירים שלו בעבר לצד תבורי.
כעת, אחרי שהוציא את אלבום הבכורה שכלל 12 שירים, שחלק מהם הפכו ללהיטים כמו 'לירז', 'טרנטולה' עם אגם בוחבוט, 'הפשע המושלם' עם עדן בן זקן וגם הדואט עם איתי לוי, הזמר עובד כבר על אלבומו השני.
למי ששכח, במהלך המופע סטטיק נשא נאום בשבחו של תבורי וביקש מהקהל: "ביום שבן אל יוציא גם אלבום וזה יקרה, יש לי רק בקשה אחת מכם תחבקו אותו כמו שחיבקתם אותי", בהמשך הוא שר לא מעט מהלהיטים המשותפים של השניים. האם זה אומר שבאלבום החדש אולי מצפה הפתעה?
חשוב לציין כי בפעם הקודמת שכתב את אלבומו הראשון, הוא הסתגר בווילה בקיסריה עם כמה מטובי הכותבים והמלחינים בישראל כדי להוציא את התוצר המושלם עבורו, האם הוא מתכנן שוב סיעור מוחות דומה? עדיין לא נחשף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה