תרבות ופנאי

ההצגה חייבת להימשך? השחקנים ביטלו כדי להשתתף בהפגנות

"חובתנו המוסרית והלאומית היא לבטל כרגע על מנת להבטיח את עתיד התיאטרון", במילים אלה הסביר שחקן המחזמר 'רנט', איתמר אלבז, את הסיבה בגינה בוטל הערב (שבת) המחזמר
מערכת ice |  1
סגור (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
על רקע המחאה נגד הרפורמה המשפטית שזו השבת התשיעית בה עשרות אלפי מפגינים מגיעים לעשרות מוקדים ברחבי הארץ למחות, גם שחקני המחזמר "רנט" מצטרפים למחאה והודיעו אתמול (שישי) על ביטול ההצגה שתוכננה למוצ"ש.
בעמוד הפייסבוק של מרכז ענב לתרבות ציינו כי המחזמר לא יתקיים "עקב אילוצי הפקה" שבעקבותם "נאלצים לבטל את ההצגה המתכוננת למחר בערב" וציינו כי "החזרים/תאריכים חלופיים יועברו לרוכשי הכרטיסים.

אחד משחקני המחזמר, איתמר אלבז, פרסם פוסט בו ניתן להבין מהי סיבת ביטול המחזמר – "עולים שלב. כבר מספר שבועות שאני מתחבט במחשבות – איך עולם התרבות לא פצה את פי בנושא? איך התיאטראות הרפרטואריים עדיין לא הגיבו?", כתב והוסיף. "חובתנו המוסרית והלאומית היא לבטל כרגע על מנת להבטיח את עתיד התיאטרון והתרבות בישראל כשאל מול עינינו עומדים הצנזורים ורק מחכים להעביר חוקים שיאפשרו להם למחוק את החופש שלנו והאומנות שלנו".
אלבז המשיך וכתב "בשבת הקרובה אנחנו, הקאסט של 'רנט' שעולה במרכז ענב, החלטנו לשלם מחיר כבד ולבטל את ההצגה על מנת ללכת ולהפגין למען הדמוקרטיה. החלטנו לבטל בצער, בכאב ובדמעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה
    שרה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בעיה, לא חייבים לראות את ההצגה שלהם.
    סגור