תרבות ופנאי

סטטיק בדרך לקאמבק עם בן אל? "הייתי מתחייב לתאריך"

בראיון שנתן לרשת ב' סיפר הזמר: "אני חושב שעוד מוקדם לדבר על קאמבק, הלוואי. אם זה היה חד צדדי הייתי עושה את זה. אם זה היה מדובר בהחלטה שלי בלבד - הייתי מתחייב גם על תאריך". וגם: מה השיר האהוב עליו באלבום?
מערכת ice |  7
סטטיק ובן אל (צילום דנה קופל)
אחרי שהסרט על חייו בקשת 12 חשף את הסודות הכי שמורים שלו מפירוק הצמד עם בן אל תבורי והגירושים משרית פולק, סטטיק דיבר אמש (שלישי) בריאיון בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב' וסיפר מה לדעתו עוד אפשר לתקן.
"האלבום הזה נולד ממקום מאוד אמיתי, של כאב ושל הבנה שהגעתי לגיל הזה שהחיים מתחילים להיות מעניינים באמת", סיפר בריאיון. "ברגע שכל המאורעות שכולם כבר מכירים קורים, אני מבין שהדרך היחידה שאני מכיר להתמודד זה באולפן. חשבתי כבר על אלבום אבל היה לי מסובך להבין איך אני ניגש לדבר כזה ואז החלטנו לסגור אותי עם כל המפיקים והכותבים בווילה בקיסריה. החלטנו שאנחנו צריכים אלבום שיספר את כל הסיפור".

עוד הוסיף: "כשידעתי שיש לי 30 יום לכתוב אלבום שיסכם אותי, היה די ברור לי שאני צריך אנשים שמכירים אותי, מבינים אותי ושאני כבר יודע לעבוד איתם, הגירושים קרו מתוך הווילה. יצאתי מהווילה כדי להתגרש. הבנתי שאם אני לא אקח את עצמי בידיים, כל המסגרות יתפרקו לי בחיים. הייתי צריך לתחום את עצמי למקום סגור אחד כדי לא להתפזר - ומשם להניע".
כמו כן הסביר למה "להיט של שיר אחד" הוא האהוב עליו ביותר: "השיר הזה נולד בצורה מאוד מעניינת. הקלטתי אותו תוך כדי הליכה כשהייתי מתוסכל שאני לא מצליח להביא את אותו 'סטטיק 2.0' שאני מייחל לו. ותוך כדי הליכה אני מקליט לעצמי את הפזמון, משמיע את זה למנהל שלי כשאני חוזר לווילה - והשיר הזה בעצם התחיל את האלבום הזה. ואני חושב שאני מאוד מחובר אליו רגשית מהסיבה הזאת".
קאמבק אפשרי עם בן אל תבורי? "אני חושב שעוד מוקדם לדבר על קאמבק", אמר בריאיון. "הלוואי. אם זה היה חד צדדי הייתי עושה את זה. אם זה היה מדובר בהחלטה שלי בלבד - הייתי מתחייב גם על תאריך".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דיייי
    מאור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די כבר , אי אפשר יותר לראות את השניים האלו, בכל מקום חופרים עליהם, יצאו מכל החורים כבר מאוסים
    סגור
  • 6.
    תתבגרו
    מיקי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתם סתם שני ילדים
    סגור
  • 5.
    אם יחזרו אושררר
    רמי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יחזרו אושרררררר
    סגור
  • 4.
    נראים שני פטאטים עם סימון הויי ביד כמו שני ילדים שלא ית
    מומי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוסר מודעות הבנה חשיבה שהכל מותר בשביל כמה גרושים שיש להם בבנק מעוורת להם את החושים שום ערך מוסף משני האלה ממש צמד של חארטה בארטה שמלווה בהמון יחצנות .....
    סגור
  • 3.
    סטטיק ובן אלי
    רחל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמאס לשמוע עליהם והבעיות שלהם יאללה ביי
    סגור
  • 2.
    סטטיק בן אל
    אליש 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמחה מאוד , בן אל הוא השילוב הטוב ביותר , בהצלחה
    סגור
  • 1.
    בן אל
    חלי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הלוואי שתחזרו מאד אוהבת את השירים שלכם
    סגור