תרבות ופנאי

ג'ניפר אניסטון בדמעות: "את ההגדרה של בן אדם טוב"

כוכבות "חברים" ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו השתתפו בטקס לכבוד חברתם קורטני קוקס שקיבלה כוכב בשדרה ההוליוודית. "להיות חברות של קורטני זה להיות משפחה של קורטני"
מערכת ice |  2
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
כוכבת "חברים" המיתולוגית ג'ניפר אניסטון לא הצליחה לכבוש את ההתרגשות ופרצה בבכי כשחברתה לסדרה, קורטני קוקס, קיבלה רשמית "כוכב" בשדרת הכוכבים של הוליווד.
קורטני קוקס עצמה דווקא נראתה אלגנטית להפליא בטקס המרגש בה נצפתה גם ליסה קודרו שגילמה את פיבי בסדרה.
קוקס, 58, הונצחה רשמית לאורך השדרה האייקונית עם כוכב שזה עתה הוטבע, מה שהפך אותה לאדם ה-2,750 שזוכה לכבוד. גם חברתה הוותיקה של קורטני, לורה דרן, בת 56, הייתה במקום לשאת נאום, ובן זוגה ג'וני מקדייד, בן 46, נכחו אף הם.
 
ג'ניפר וליסה גרמו למשתתפים לצחוק כשהם "ספדו" לקוקס השותפה שלהן על גבי הפודיום. "יש לנו כבוד גדול להיות כאן היום כדי לדבר כעמיתיך לעבודה, החברים שלך והמשפחה שלך, אחיותיך", פתחה אניסטון, "וזה קרה כשאנחנו מכירים אותך הרבה מאוד זמן".

"זה היה ככה מאז שנפגשנו לפני כמעט 30 שנה," אמרה קודרו לפני שאניסטון קפצה עם הבדיחה: "לא, לא לפני 30 שנה. זו טעות הקלדה."
"להיות חברות של קורטני זה להיות משפחה של קורטני. היא אחראית לכל זה. מההתחלה כשפגשנו אותה, היא הייתה מיד מכילה, חמה, אוהבת, מתעניינת בכל מה שקשור בך," המשיכה אניסטון.
 
הצמד גם נזכר בפעם הראשונה שפגשו את קורטני, וצחקו שהיא המפורסמת ביותר מבין כל חבריה ל"חברים". הם גם נזכרו עד כמה קורטני לא נהנתה לשחק פוקר, משחק שצוות השחקנים שיחקו אחד עם השני כדי להתחבר.
הצמד סיימו את נאומיהן בנימה נוגעת ללב: "קורטני, אנחנו רק רוצים לומר שאנחנו מאוד גאים להכיר אותך. אתה ההגדרה של בן אדם באמת יפה, מוכשר, ומה שהכי חשוב, אדם טוב והגון באמת... תודה שהעשרת את חיינו באופן אישי", אמר קודרו.
"את אחד מבני האדם המצחיקים ביותר על פני כדור הארץ. שום דבר לא משמח אותי יותר מאשר בדיחה של קורטני ותמיד גורם לנו לחייך. ותודה שהעשרת את חיינו בעבודתך. אנחנו כל כך גאים בך," אמרה אניסטון.
קורטני קוקס החלה לשחק בשנות ה-80, עד שבשנות ה-90 קיבלה את התפקיד האייקוני של מוניקה גלר ב"חברים". מ-1994 עד 2004, היא שיחקה לצד ג'ניפר, ליסה, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודיוויד שווימר, שגילמו יחד את קבוצת החברים הניו-יורקית הבלתי נשכחת
בזמן של חברים, היא לוהקה לסרט האימה המצליח "צעקה", והיא תחזור לתפקידה של גייל וות'רס בפעם השישית בסרט ההמשך הקרוב "צעקה 6"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תומכים
    אירית 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שתומך בפחי הזבל שיעשו לו כך אותו דבר .נבלות
    סגור
  • 1.
    אופירע היא שיא הרוע תמיד (ל"ת)
    חמשי6 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור