תרבות ופנאי

אחרי ההצלחה בנטפליקס: היכן תצולם הסדרה החדשה 'התרגיל'?

חברת "דרמה טים" החלה בהפקת הסדרה הבינלאומית "התרגיל" באדמת אפריקה: נבדקו מספר חברות הפקה ולוקיישנים ברחבי קניה לצורכי הצילומים יחד עם הבמאי אלון זינגמן והתסריטאית איילת גושן-גונדר. הצילומים מתוכננים לשנה הבאה ובקרוב יחלו הליהוקים לכוכבת הראשית שתוביל את הסדרה
מערכת ice | 
סרט השנה הישראלי (צילום freepik)
אחרי ההצלחה הבינלאומית הגדולה בנטפליקס של "אזהרת מסע" ו"בלאקספייס" בהפקתם – חברת "דרמה טים" בהובלת חיים שריר ומוש דנון החלה לאחרונה בהכנות להפקת סדרה חדשה העוסקת בנושא שכמעט אינו מדובר מחוץ למהדורות החדשות.
הסדרה החדשה "התרגיל", אותה יביים אלון זינגמן ("שטיסל", "מנאייכ") ושאותה כתבה זוכת פרס ספיר איילת גושן-גונדר, תעסוק בלוחמת יוצאת יחידה מובחרת בת העדה האתיופית שמגיעה לאפריקה כדי להעביר ידע ביטחוני למקומיים ונחשדת כטרוריסטית. הסדרה הינה הפקה בינלאומית, כאשר מחצית המימון מגיע מענקית המדיה הצרפתית Federation  המקדמת עם "דרמה טים" פיתוח והפקת סדרות דרמה לשוק הבינלאומי.
 
בימים האחרונים טסו המפיקים שריר ודנון יחד עם יוצרי הסדרה לקניה במטרה לחפש לוקיישנים ייחודיים, לאתר חברת הפקה מקומית בקניה ולהתחיל את שלבי ההפקה המוקדמים לקראת יציאה לליהוקים. במהלך המסע פגש הצוות את שר התרבות הקנייתי ואת מנהל קרן הקולנוע של המדינה איתם דנו באפשרויות שונות לשת"פ בפיתוח תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בקנייה.
הצילומים מתוכננים לתחילת 2024 על אדמת אפריקה וכבר עכשיו מחפשים את הכוכבת בת העדה האתיופית שתתאים לדמות המיוחדת של גיבורת הסדרה. העלילה של "התרגיל" מתחילה  בנעה אבבה (25), הלוחמת הראשונה ממוצא אתיופי בוגרת יחידה מובחרת, שמקבלת הצעה שתממן לה את הלימודים ותסייע כלכלית למשפחתה – נסיעה לאפריקה מטעם חברת אבטחה ישראלית ללמד את המקומיים איך למנוע פיגועי טרור.
נעה נוחתת בניירובי כדי לאמן את  כוחות הביטחון המקומיים בהגנה על שדה התעופה בפני פעולות טרור. שיא האימון הוא תרגיל שבו נעה מניחה פצצת דמה אותה הם צריכים לאתר. אלא שהדברים מתפתחים אחרת והיא נאלצת להילחם על חייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה