תרבות ופנאי

המחירים המטורפים נחשפים: כמה יעלה לכם כרטיס לטראוויס סקוט?

אחרי שההופעה הועברה מהלייב פארק בראשון לציון לפארק הירקון, מכירת הכרטיסים כבר החלה והמחירים לא זולים בכלל: Golden Ring A תעלה 855 שקל בסך הכל. Golden Ring B יעלה 795 שקל בסך הכל וכרטיס לדשא יעלה 'רק' 385 שקל
מערכת ice | 
טראוויס סקוט (צילום אינסטגרם/ טראוויס סקוט)
הטירוף לא נרגע. טראוויס סקוט, אחד מהראפרים הגדולים והמובילים ביותר בעולם היום, מגיע להופעה בישראל, ואחרי שהיה אמור לרשום הופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב-14 במרץ 2023 אליה כל הכרטיסים אזלו, הוחלט לשנות את ההופעה ולקיים אותה בפארק הירקון בתל אביב לשם יוכלו להגיע הרבה יותר מעריצים והערב (שבת) נפתחה מכירת הכרטיסים,
ההופעה של סקוט בהפקת לייב ניישן ישראל, בראשם של גיא בסר ושי מור יוסף, היא חלק ממערך שיתוף פעולה אזורי של נציגויות לייב ניישן במזרח התיכון, הפעם עם ערב הסעודית ודובאי. מכירת הכרטיסים כבר החלה הערב Golden Ring A תעלה 855 שקל בסך הכל. Golden Ring B יעלה 795 שקל בסך הכל וכרטיס לדשא יעלה 'רק' 385 שקל.
להופעה בלייב פארק בראשון, נרשמה בעיה גדולה עם הזמנת הכרטיסים. עשרות אלפי מעריצים שביקשו לרכוש כרטיסים עברו למצב של המתנה לרכישה: "לקוחות אשר רכשו כרטיסים למופע בלייב פארק ראשון לציון, שימו לב: הכרטיסים שרכשתם תקפים למיקום החדש, אין צורך להחליף את הכרטיסים. הראפר האייקוני מגיע להופעה חד פעמית בפארק הירקון - גני יהושע, תל אביב-יפו".
טראוויס סקוט, הפך תוך עשור בלבד לאייקון היפ הופ בלתי מעורער ולאחד האמנים המובילים בעולם המוזיקה. בשלושת אלבומיו פורצי הדרך, לצד שלל פרויקטים מדוברים, שיתף פעולה עם כל השמות המובילים בז'אנר ומחוצה לו כמו דרייק, קנייה ווסט, ג'סטין ביבר, קנדריק לאמר, דה ויקנד, רוסליה ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה