תרבות ופנאי

לינדזי לוהן מגיבה למותו של האקס: "הרבה זיכרונות טובים"

ימים ספורים לאחר מותו של ארון קרטר, ההספדים מהאנשים הקרובים לו מתחילים להגיע, וכעת שתי אקסיות מיתולוגיות שהיו חלק ממשולש אהבה עמו בתחילת שנות ה-2000 מגיבות
מערכת ice | 
לינדזי לוהן (צילום אינסטגרם)
ימים ספורים לאחר מותו טרם עת של הזמר ארון קרטר, האקסית המפורסמת לינדזי לוהן מגיבה לראשונה על המוות בריאיון לערוץ בידור אמריקאי. הזוג לשעבר יצא בעת שהיו נערים בלבד והזוגיות שלהם הייתה מוקד תשומת לב רב היות וקרטר לכאורה עזב את השחקנית והזמרת הילארי דאף כדיי להיות עם לוהן.
לוהן התראיינה לכבוד סרט חדש וציינה את קרטר: "ליבי יוצא למשפחתו ואני מקווה שהוא ינוח בשלום על משכבו ושאלוהים יברך אותו וכן... הרבה אהבה". בריאיון נוסף ל'אקסס הוליווד' היא אמרה שיש לה הרבה זיכרונות טובים מהזוגיות שלה עם קרטר. 
גם האקסית דאף הגיבה כיממה לפני כן למותו של האקס ובפוסט מיוחד כתבה: "לארון - מצער אותי שהחיים שלך היו קשים ושהיית צריך להתמודד עם קשיים לעיני כל העולם". לכך הוסיפה כי אהבה אותו מאד בימי נעוריה וכי היא שולחת אהבה למשפחתו. 
כאמור, הזוגיות של לוהן וקרטר הייתה מתוקשרת למדיי היות ורבים האמינו כי מדובר במשולש אהבה שכלל את דאף. בריאיון לפני מספר שנים קרטר טען שהוא שבר את הלב של דאף כשעזב כי היה משועמם במערכת היחסים שלהם. מאז ציין בציוץ, שכבר נמחק, כי הוא מנסה לעשות הכול כדי לחזור לדאף. היא אישרה בעבר שהוא אכן ניסה לעשות זאת אך הסבירה כי היא לא באותו המקום. 
הזמר, אחיו של ניק קרטר מלהקת הבקסטריט בויז, הלך לעולמו ביום שבת האחרון. ישנן הנחות כי הגורם למוות היא מנת יתר של סמים לאור העובדה שקרטר נאבק שנים רבות בהתמכרות. הלהקה של אחיו ספדה לו שלשום בהופעה בלונדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה