תקשורת ומדיה

ניק קרטר סופד לאחיו הקטן: "הלב שלי נשבר; תמיד קיוויתי שיחלים"

ניק קרטר, אחיו הבכור של ארון קרטר, מגיב רשמית למותו של אחיו וכנראה חושף את הסיבה האמתית מאחורי המוות המפתיע של הזמר הצעיר
מערכת ice |  1
ניק ואחיו ארון קרטר (צילום יוטיוב/ Access)
אמש דווח כי אחיו הצעיר של ניק קרטר, הזמר ארון קרטר, נמצא מת בביתו שבקליפורניה. למרות שבשנים האחרונות קרטר לא היה ממש באור הזרקורים הוא עדיין היה דמות מוכרת למדי בתרבות הפופ של הוליווד והיה ידוע בשל ההתמודדות שלו עם התמכרות לסמים.
יממה לאחר מותו, אחיו ניק מגיב באופן רשמי בפוסט חדש באינסטגרם על מותו וכנראה גם רומז על סיבת המוות של אחיו הצעיר. כך כתב זמר הבקסטריט בויז: "הלב שלי נשבר. למרות שלי ולאחי הייתה מערכת יחסים מסובכת, האהבה שלי אליו מעולם לא דעכה. תמיד קיוויתי שאולי יום אחד, איכשהו הוא ירצה ללכת בדרך בריאה יותר ויבקש את העזרה לה הוא נזקק באופן נואש... האמת היא שהתמכרות ומחלות נפש הן הנבל האמתי כאן. אני אתגעגע לאחי".
 

על פי דבריו של האח הבכור נדמה כי אכן הסיבה למותו טרם עת של קרטר היא מנת יתר או היכנעות להתמכרות. ניק כאמור הוא חלק מלהקת הבנים הבקסטריט בויז האהובה שבימים אלה נמצאת בסיבוב הופעות באנגליה. הערב הלהקה צפויה לעלות להופעה בארנה O2 בלונדון, ללא שינויים וייתכן כי יגיב גם שם למות אחיו. 
כזכור, שעות לאחר פרסום המוות התברר כי הוא פרסם סרטון כארבעה ימים לפני כן המציג מצב נפשי רעוע למדיי והדבר גרם לדאגה מצד מעריצים רבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה קל להאשים את הפסיכולוגיה..תסתכל במראה ותבין
    אורלי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזו לא המחלה שגרמה למותו,אלא אתה ,אחיו הגדול, שהיה אמור לדאוג לו ולשמור איתו על קשר קרוב כמו שאחים צריכים להיות! אתה לא אח ואל תשחק אותה עם אנקדוטות פסיכולוגיות, אתה גרמת לו למות צעיר! עוד כמה אחים נשארו לך? כמעט כולם מתו לך,תדע להתייחס לאחיך ואחיותך כמו שצריך! לגביך ניק,זה כבר מאוחר מדי.... אידיוט!!!!
    סגור