תרבות ופנאי

טרגדיה: הראפר טייקאוף נורה למוות בגיל 28

סצנת הראפ והפשע באמריקה עוד לא התנתקו זו מזו, והקורבן הוא חבר ההרכב "מיגוס" שנהרג לאחר שנורה בראשו, ככל הנראה לאחר סכסוך בהימורים
מערכת ice | 
הראפר טייקאוף
טייקאוף, חבר בשלישיית ההיפ-הופ מיגוס, מת לאחר שנורה מוקדם הבוקר ביוסטון.
מקורות אכיפת חוק שצוטטו באתר TMZ מספרים שהתקרית הקטלנית התרחשה זמן קצר אחרי השעה 2:30 לפנות בוקר, אז קיבלו שוטרים קריאה לאדם שנורה באולם באולינג בשם 810 Billiards & Bowling Houston.
טייקאוף וחברו קוואבו היו שם ושיחקו במשחק קובייה כאשר פרצה מריבה ואז מישהו פתח באש וירה לטייקאוף בראשו. מותו נקבע במקום.
TMZ השיג צילומים מהמקום, וניתן יכול לראות את קוואבו - בחולצה כתומה - ואחרים מתאספים סביב טייקאוף. בהתחלה הם ניסו להזיז אותו, אבל אחר כך הניחו אותו בחזרה, וקוואבו צעק למישהו שיבקש עזרה. המשטרה דיווחה ששני אנשים נוספים נורו ופונו לבית החולים ברכבים פרטיים. 


(פורסם באתר TMZ)
רק כמה שעות לפני הירי, טייקאוף פרסם תמונת סלפי מאולם הבאולינג. קוואבו פרסם סרטון מוקדם יותר בלילה, כשנסע ברחבי יוסטון עם ג'אס פרינס, שחגג את יום הולדתו.
טייקאוף, ששמו האמיתי הוא קירשניק חארי בול, היה החבר הצעיר ביותר במיגוס. קוואבו היה דודו, וחבר נוסף, "קיסוס" הוא בן דודו.
הם התאחדו כהרכב ב-2008 בג'ורג'יה, והפכו ליצרני להיטים בעולם הראפ, הוציאו את הלהיט הגדול הראשון שלהם, "ורסאצ'ה", ב-2013. הם הגיעו למקום הראשון בבילבורד ב-2016 עם "Bad and Boujee".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה