תרבות ופנאי

סטטיק תחת מתקפה משימי תבורי: "אין לו קול יפה"

מלבד התייחסות לבנו ולפרשות סביבו, שימי תבורי גם חשף מה דעתו לגבי השותף לשעבר: ""אנשים שעשו מוזיקה, לא רקדניות ורקדנים… באתי לראות רקדניות? אני באתי לשמוע זמר, באתי לשמוע מוזיקאים, אני לא באתי לשמוע את הג'ננה של המחשבים"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)
מעבר להתייחסות שנתן בראיון מיוחד שהעניק לנתנאל סמריק בתכנית "קול הכבוד" בגל"צ דיגיטל, שימי תבורי, בנוגע לבנו ולנושא פרשת ההקלטות שנחשפה סביבו, הזמר הוותיק גם התייחס לשותף לשעבר של בן אל, סטטיק ולא חסך בביקורות.
"תחשוב לפני שאתה מדבר… הוא הגיע לסף שיגעון, חצי שיגעון… אבל גם לי זה קרה וקורה להרבה מאוד זוגות. הוא עובר את מה שאני עברתי, ויהיו לו עוד הרבה מאוד קשיים בחיים." אמר כאשר נשאל על הפרשה בה בנו המפורסם, בן אל תבורי, הוקלט בצעקות וגידופים כנגד אשתו לשעבר ואם ילדו היחיד.
תבורי משתף בראיון כי ביקש מבן-אל מראש לא להביא לעולם את הנכד עם בת זוגו. "הזהרתי אותו, אבל כל בן אדם עושה מה שהוא בוחר", בנושא אחר הסביר: "כשאני שומע את סטטיק, סטטיק אין לו קול יפה, סליחה. לא עושה לי כלום הקול שלו. זה לא ארז נץ מנגן, זה לא אלדד שרים שעשה את העיבודים בתקופה שלי עם בני נגרי ז"ל".

"אנשים שעשו מוזיקה, לא רקדניות ורקדנים… באתי לראות רקדניות? אני באתי לשמוע זמר, באתי לשמוע מוזיקאים, אני לא באתי לשמוע את הג'ננה של המחשבים." הצהיר בגאון לאחר שנשאל: "האם היה קונה כרטיס להופעה של סטטיק ובן אל?" והשיב את התשובה המפתיעה: "לא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה