תרבות ופנאי

בן אל תבורי יכעס? "המלצתי שלא יביא לעולם נכד"

שימי תבורי סיפר בראיון מרתק על העצות שנתן לבנו בנוגע להבאת ילד לעולם: "הזהרתי אותו, אבל כל בן אדם עושה מה שהוא בוחר", ומה הוא חושב על סטטיק?
מערכת ice |  3
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בראיון מיוחד שהעניק לנתנאל סמריק בתכנית "קול הכבוד" בגל"צ דיגיטל, שימי תבורי, התארח לראיון אישי מרתק ואינטימי בו סיפר כמה גילויים מפתיעים במיוחד, כולל סיפורים שלא שמענו מעולם ודעות על הקריירה של בנו, מחצית מהצמד הפורש "סטטיק ובן אל".
"תחשוב לפני שאתה מדבר… הוא הגיע לסף שיגעון, חצי שיגעון… אבל גם לי זה קרה וקורה להרבה מאוד זוגות. הוא עובר את מה שאני עברתי, ויהיו לו עוד הרבה מאוד קשיים בחיים." אמר כאשר נשאל על הפרשה בה בנו המפורסם, בן אל תבורי, הוקלט בצעקות וגידופים כנגד אשתו לשעבר ואם ילדו היחיד.
תבורי משתף בראיון כי ביקש מבן-אל מראש לא להביא לעולם את הנכד עם בת זוגו. "הזהרתי אותו, אבל כל בן אדם עושה מה שהוא בוחר", בנושא אחר הסביר: "כשאני שומע את סטטיק, סטטיק אין לו קול יפה, סליחה. לא עושה לי כלום הקול שלו. זה לא ארז נץ מנגן, זה לא אלדד שרים שעשה את העיבודים בתקופה שלי עם בני נגרי ז"ל".

"אנשים שעשו מוזיקה, לא רקדניות ורקדנים… באתי לראות רקדניות? אני באתי לשמוע זמר, באתי לשמוע מוזיקאים, אני לא באתי לשמוע את הג'ננה של המחשבים." הצהיר בגאון לאחר שנשאל: "האם היה קונה כרטיס להופעה של סטטיק ובן אל?" והשיב את התשובה המפתיעה: "לא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן אל שימי תבורי
    דנה 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימי אין שכל אין דאגות במקום שתעודד את בןאל.אתה מוריד אותו וחבל מקווה מאוד שהתקופה הזו תעבור בקלות ויעלה מעלה מעלה בהצלחה לבנצוק
    סגור
  • 1.
    אבא קנאי
    מממ 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ברור שלא היה קונה קנאי בושה באב שמקנא לבנו ולא יודע לפרגן לו בן אל וסטטיק היו צמד מצויין, עשו מוזיקה טובה וסטטיק הוא מוזיקאי בנשמה ואף אחד לא יכול לקחת ממני את הכשרון הענק שלו לא ראינו שהגעת לגדולות אדון שימי עיניים יוצאות מחוריהן הקול שלך מזעזע ואתה הורס מילים בעברית
    סגור
  • איזה ילד
    חחחח 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה ששימי תבורי עשה בקריירה שלו בן אל צריך לאכול ולחרבן הרבה בשביל להגיע לזה. סטטיק ובן אל היו באמת צמד מצליח ואכן לבן אל קול יפה. המוזיקה זה כבר עניין של טעם וריח ואין מה להתווכח . ולגבי העצות שנתן שימי לבנו? זה ממש לא מקינאה או משינאה -להיפך! וגם עובדה שבן אל מתחרפן ולא מצליח לעצור את עצמו כדי להגיב באופן מתון ושיקול דעת כמתבקש
    סגור