תרבות ופנאי

הלונה פארק של העתיד: זה פארק השעשועים החדש בישראל

בתחילת השבוע הקרוב ייפתח בתל אביב מתחם חדש בשם Xspace - המכונה גם "הלונה פארק הדיגיטלי של העתיד". המקום מדמה את חווית המציאות מדומה בלי להשתמש במשקפים. תוכלו לקפוץ על טרמפולינות, לצייר ולראות איך הציור שלכם נראה בתלת-ממד ולגלות איך הדמות שלכם נראית בדמות בגרסה מונפשת. היכרות עם החוויה הראשונה מסוגה בעולם
מערכת ice |  16
רכבת הרים (צילום ויקיפדיה)
בתחילת השבוע הקרוב ייפתח בתל אביב מתחם חדש בשם Xspace - המכונה גם "הלונה פארק הדיגיטלי של העתיד". אין בו רכבות הרים וגם לא גלגל ענק, אבל הוא בהחלט מציע לילדים שלכם חוויה מסוג אחר לגמרי.
המקום למעשה מדמה מה שחווים באטרקציות שמצריכות משקפות VR - מציאות מדומה, רק שפארק הזה לא תצטרכו את המשקפות המיוחדות כי הכול מוקרן על מסכים בתלת-ממד והמקום מביא את העולמות הווירטואליים למציאות הפיזית של המבקרים.
כל זה קורה במספר חללים שונים שמציגים משחקים ואטרקציות שונות. החל מלקפוץ על טרמפולינה ועד כאלה עם אנימציות מושקעות ועולמות וירטואליים. ב-YNET יצאו לבדוק כיצד זה עובד ומה חווית המשתמש שתקבלו וחזרו עם תובנות מעניינות במיוחד.
עם הכניסה למתחם מקבלים צמיד חכם שנשאר גם איתכם למזכרת. לאחר שנכנסתם, כל מבקר נסרק והופך לאווטאר של עצמו, שמלווה אותו במסע ב-XSPACE. מכאן כל אחד יכול ליצור את הסיפור שלו, לנווט בין דמויות שונות ועולמות אקזוטיים, לקפוץ על טרמפולינה אינטראקטיבית, לצייר ולראות איל הציור שלכם נראה בתלת-ממד ויגלה איך נראית הדמות שלו בגרסה מונפשת.
 
מדובר למעשה בפיתוח ישראלי חדש ופורץ דרך, לדברי מנהלי המקום גם הראשון בארץ ובעולם, שמאפשר מצד אחד בילוי תרבותי וטכנולוגי ומצד שני יציאה לחוויה של מציאות מדומה עם גבולות מטושטשים בין העולמות של כאן ועכשיו למה שרואים במסכים, כשהמבקרים הופכים לחלק מחוויה דיגיטלית שיתופית עם חברים ומשפחה.
המקום מתאים ה כמעט לכל המשפחה, מאחר שמדובר במתחם שמצריך מחשבה ולעיתים אף טכניקה. הוא נמצא במתחם Expo גני התערוכה, תל אביב. פתוח בימים ראשון עד חמישי ושבת, מ-09:00 עד 21:00, יום שישי מ-09:00 עד 16:00. עלות כרטיס כניסה עם 119 שקלים.
 
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    כל היוטיוברים האלה שמפרסמים גורמים לילדים לרצות ללכת
    חרטה 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היוטיוברים מפרסמים על המקום יש שם רק 3 משחקים וכל השאר לצפות בזבוז כסף משעה וחצי שהיה לנו הינו חצי שעה ומיצינו
    סגור
  • 13.
    היינו והיה מעפן
    עדי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל למי שמשלם מחיר מלא בשביל שעה חוויה. הבנים )8, 10( בעקרון נהנו, אבל בפועל יש שם ארבעה חדרים ועוד הפעלה במסדרון המרכזי. ההפעלות עצמן הן על סף המגוכחות והפעילות היחידה שהיתה אמיתית היתה הטרמפולינה שבכל חמש דקות מתחלפים אליה 4-6 ילדים אחרים. אהה וגם היה דף צביעה שסורקים אותו ואז הוא הופך לאנימציה ממוחשבת על הקיר לחצי דקה. הכיביכול מעבדה היה בעצם להזיז כמה כפתורים ולא ממש היה קשר בין הכפתורים למסך פרט לפעילות אחת. בחדר הקריוקי זה היה סתם כאילו לשיר ומצלמים אותך. והכי מצחיק שהיו כולה ארבעה חדרים אבל כששאלנו למה יש שלושה ולא ארבעה כמו שמופיע במפה של המקום אז הסבירו לנו שהם עוד מתכננים או מטפלים בחדר הרביעי. כלומר המקום נפתח לפני שבוע ובפועל אפשר לסכם אותו בארבעה חדרים- אחד כאילו קריוקי, שני טרמפולינות ודף צביעה ובשלישי יש דמויות שמוקרנות על המסך, הילד משחק בכפתורים שתי דקות עד שהמערכת מודיעה לו שהוא זכה בקלף והמשחק נגמר. מגוחך, זה מה שיש לי להגיד.
    סגור
  • 12.
    הוצאה חד פעמית עם זיכרון רב פעמי להחזרת ההוצאה לא הולך (ל"ת)
    אח 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה רבה בזכותך לא הלכנו (ל"ת)
    אא 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    סהכ 1000 שקל עלות כרטיס כניסה לפעוט
    אני 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד גיל 3... ישראלים פראיירים
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    נוכלים
    יקרנים 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנסים להתעש רעל הגב שלנו.
    סגור
  • 9.
    שווה ממש!
    דניאלה 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים שלי עפו, כמה רמות מעל כל הדברים האחרים שהיינו בהם בקיץ
    סגור
  • 8.
    למה כזה יקר ??? לא נלך!!! (ל"ת)
    אבי 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    מעפן רצח
    ממ 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכיף זה רכבות הרים וכאלה. פה סתם נשמע חרטה שבטח גם המחיר שלו יהיה מטורף
    סגור
  • 6.
    המקום הכי פח בתל אביב
    לא להתקרב ראו הוזהרת 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתארים את זה יפה אבל בפועל זה בערך כלום ושום דבר בעלות פסיכית של 119 שקלים לכרטיס!!!!!! ממליץ בחום לא להתקרב למקום, תרגישו שאין תמורה לכסף (פלוס הוצאות עתק על חנייה באקספו..)
    סגור
  • 5.
    מתחם x space
    אילה 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין שום קשר בין הכתבה לבין מה שבפועל. המקום מותאם לילדים מגיל 3-6. המשחקים האינטרקטיבים כל כך לא מתוחכמים ובטח לא לחזור הביתה עם איזה,"סירטונים"כפי שנאמר. מוגזם המחיר ואף מופקע בקיצור,בזבוז זמן נוראי למשפחה.
    סגור
  • ובסוף עוד יש מלכודת "חנות מזכרות"
    עדי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שאם לא הוצאת מספיק על כרטיס אז תוציא עוד 200 שקל על שטויות אחרות.
    סגור
  • 4.
    הייתי שם... זה לא מוצלח במיוחד
    האזרח הקטן 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החוויה היא מאוד underwhelming למי שיודע מה קיים ברמה הוירטואלית ומה מספקים פה. גם מה שהם נותנים לא נעשה באופן יעיל. למשל, בהרבה אזורים יש מסך גדול עם כפתור שסו תחנת הסבר לאתגר שיש לעמוד בו... אבל בקושי ניתן לשמוע את ההסבר בגלל הרעש הסביבתי... זה מאוד פוגע בחוויה והופך אותה לטכנית במקום לדרמטית וחבל. הם מאוד השקיעו בסרטון הכניסה לחוויה וניסו לעשות אותו מאוד דרמטי ומסקרן... חבל רק שבזה נגמרה ההשקעה בחוויה.
    סגור
  • 3.
    על מה?!
    119₪? 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על מה כזה סכום? סהכ מסתכלים על הקרנה עח קיר. הביקורות לא יאחרו להגיע..
    סגור
  • 2.
    זה דפוק
    ירין 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה רעיון דפוק
    סגור
  • 1.
    קרקס
    אורני 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אתם רק לא יודעים שהקרקס או פארק האשליות. נמצא בירושלים בתוך מבנה מרובע ששמו הכנסת אך אם הייה אפשר להעלים אותם בלחיצה קטנה על מתג החשמל
    סגור