תרבות ופנאי

אובמה וספוטיפיי בקרב אקסים: מי נפרד ממי?

הנשיא לשעבר ורעייתו נפרדו מפלטפורמת ספוטיפיי וישתפו פעולה עם חברת בת של אמזון. כעת כל צד מטיל את האשמה על השני בסיום השותפות
מערכת ice | 
ברק אובמה (צילום יוטיוב/NBC News)
נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה ורעייתו מישל, עזבו לא מזמן את ספוטיפיי יחד עם Higher Ground Productions, חברת הפקות שלהם. ספוטיפיי היתה בית לפודקאסטים הפופולריים שלהם, וכעת הם עוברים להפקת 'אודיבל' של אמזון, שבדרך קרב האשמות הדדי.
השמועות על חוסר שביעות הרצון של הזוג מהפקת ספוטיפיי, מסתובבות כבר זמן מה, והזוג אמר לאחר מכן שספוטיפיי הטילה וטו על כל רעיון חדש ומעניין שלהם במסגרת העסקה. "ב-Higher Ground, תמיד חיפשנו להשמיע קולות חדשים ו-Audible משקיעה במימוש החזון הזה לצדנו. אני מצפה לשתף איתם פעולה כדי לספר סיפורים שלא רק מבדרים אלא גם מעוררים השראה", נכתב בהודעה כעת.

ספוטיפיי, לעומת זאת, רצתה להבהיר שזו החלטתה לסיים את השותפות עם הזוג אובמה, וטוענת בין השורות שהם לא הביאו תמורה להשקעה. "אנחנו גאים בשותפותנו עם Higher Ground ובעוד שסירבנו להאריך את החוזה שלנו, אנחנו שמחים על הסדרות שהפקנו עד כה", נכתב בהודעת הדוברות.
"אנחנו כל כך גאים בסיפורים שהצלחנו לספר ב-Higher Ground, ואין מישהו שאנחנו מעדיפים לכתוב איתו את הפרק הבא שלנו מאשר Audible. יחד, נמשיך לשאוף לספר סיפורים מרתקים, פרובוקטיביים ומלאי נשמה - תוך כדי שנעשה כל שביכולתנו כדי לוודא שהם יגיעו לאנשים שצריכים לשמוע אותם", הוסיפה מישל אובמה.
הרומן של ספוטיפיי עם הזוג אובמה החל בשנת 2019 בעסקה שלאחריה הפיקו מספר הסכתים מצליחים ובראשם Renegades: Born in the USA של הנשיא לשעבר עם ברוס ספרינגסטין, ו-The Michelle Obama Podcast.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה