תרבות ופנאי

דרייק חוגג עסקת ענק: זה סכום העתק ההיסטורי שהרוויח

הראפר היהודי-אמריקאי דרייק שמר בחודשים האחרונים את עסקת הענק שנחתמה, בשווי של מאות מיליוני דולרים, והיא מהווה הסבר לאחוזת הענק שהרשה לעצמו לרכוש לאחרונה
מערכת ice |  1
דרייק (צילום אינסטגרם)
הזמר דרייק חתם על אחת העסקאות הגדולות בהיסטוריה של עולם המוזיקה. השמועות על כך שדרייק היה על סף חתימה על חוזה תקליטים חדש ענקי זמזמו בתעשיית המוזיקה כבר כמה שנים. השמועות הללו הפכו שוב לוהטות בתחילת מרץ לאחר שאושר שדרייק קנה אחוזה בבוורלי הילס בשווי 70 מיליון דולר. 
היום העניין אושר, כפי שדווח באתר Celebrity Networth. דרייק רשם את אחת העסקאות הגדולות בתולדות המוזיקה. בשווי חסר תקדים של 400 מיליון דולר עם חברת יוניברסל, מה שמסביר את העובדה שהשווי הנקי של דרייק חצה רשמית את רף הרבע מיליארד.
לוסיאן גריינג', היו"ר והמנכ"ל של יוניברסל מיוזיק גרופ, הרווחים של יוניברסל לרבעון הראשון אתמול: "האמנים הגדולים ביותר כיום גם נשענים ומרחיבים את מערכת היחסים שלהם עם UMG בכל אזור, ועל כך אנו גאים במיוחד. דרייק הוא דוגמה מצוינת... השותפות הארוכה והעולמית החדשה שלנו עם דרייק... התרחבה ממוזיקה מוקלטת למוזיקה הוצאה לאור, קולנוע, טלוויזיה ומותגים. ולא יכולנו להתרגש יותר ממה שצפוי למערכת היחסים שלנו".
דרייק מכר 37 מיליון אלבומים עבור יוניברסל מאז 2014. באותה תקופה הוא יצר עשרות מיליארדי זרמים של Spotify. הוא היה האמן הראשון שהגיע ל-50 מיליארד הסטרימינג בספוטיפיי. וראייטי מעריך שהמוזיקה של דרייק מניבה הכנסות של 50 מיליון דולר בשנה.
הראפר היהודי-קנדי דרייק רכש מהזמר רובי וויליאמס את אחוזתו בבוורלי הילס, לוס אנג'לס, תמורת 50 מיליון דולר. האחוזה, רחבת ידיים בת 10 חדרי שינה הפרוסה על פני שלושה דונם של קרקע בשכונת הפאר.
וויליאמס, שחלק את הבית עם אשתו השחקנית איידה פילד וארבעת ילדיהם, קיווה בתחילה למכור במחיר של 80 מיליון דולר לפני שירד במחיר משמעותית לאחר שלא הצליחה למצוא קונה. עם זאת, הזמר עדיין הרוויח סכום נאה, לאחר שרכש אותו במקור ממייסד Guess, ארמנד מרציאנו, תמורת 32.67 מיליון דולר ב-2015.
הנכס בנוי בסגנון טוסקני וכולל בית ראשי בגודל של יותר מ-2,000 מ"ר, המכיל עשרה חדרי שינה ולא פחות מעשרים ושניים חדרי רחצה. שירותים נוספים בבית הם מוסך שיכול להכיל אחד-עשר מכוניות, מרתף יינות, חדר כושר, קולנוע ביתי, מעלית, מגרש טניס, וכמובן בריכת פאר.
בשביל דרייק, זו הרכישה הראשונה בבוורלי הילס לאחר שבבעלותו נכס בקנדה מולדתו - אחוזה בשטח של כ-4,600 מ"ר - בעיר הולדתו טורונטו.
רובי וויליאמס כבר התבטא בעבר שעם כל הכבוד לאמריקה, הבית האמיתי שלו הוא ארה"ב: "אני אוהב את לוס אנג'לס" אמר למגזין 'סאן' לפני כמה שנים, "האנשים ומזג האוויר נהדרים אבל זו לא אנגליה. זה לא יכול להיות אותו הדבר. דברים משתנים כשאתה אבא - יש אנשים שצריך לדאוג להם שהם חשובים יותר ממך. [הבת] טדי והתינוק יתחנכו באנגליה. אנחנו רוצים לחנך אותם בלונדון. זה עתה קנינו בית גדול אדמדם אז מוטב שנחזור לשם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרעק
    א.ש.ל 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מכוער בכלל לא נראה יהודי
    סגור