תרבות ופנאי

זוכת האוסקר קטעה את הצילומים: "לא רציתי לחוות אורגזמה יותר"

אחת השחקניות הגדולות בהוליווד שזכתה באינספור פרסים על פועלה בתעשיית הקולנוע, ניקול קידמן, התייחסה לאחרונה לסיבה שבגללה נאלצה להפסיק את הצילומים לסרט "בייביגירל". "לא רציתי לחוות אורגזמה", אמרה קידמן
מערכת ice |  2
ניקול קידמן (צילום ויקיפדיה)
השחקנית האדירה ואחת הגדולות בהוליווד, ניקול קידמן, ידעה בעבר לא מעט סרטים בהם נאלצה לבצע סצנות אינטימיות, בדיוק כמו אלו שביצעה במהלך הצילומים לסרט החדש בכיכובה "בייביגירל", שיצא לאקרנים בתאריך 25 בדצמבר השנה, ביום בו חל חג המולד.
לאחרונה התראיינה הכוכבת וזוכת האוסקר למגזין "The Sun" ובו סיפקה כמה פרטים מסקרנים מאוד על מה שהתרחש במהלך הצילומים. בסרט החדש, הכוכב אנטוניו בנדרס משחק בתפקיד בעלה של קידמן, אשת עסקים מצליחה, ומי שמשחק את המאהב הצעיר שלה הוא האריס דיקינסון בן ה-28.
על הסצנות הלוהטות היא סיפרה כי לפעמים זה היה יותר מדי בשבילה והיא נאלצה בחל מהפעמים לקטוע את הצילומים. היא סיפרה בריאיון כי היא לקחה את התפקיד הזה מאחר ומדובר "באזור חדש בעולם המשחק שבו עוד לא נגעתי". זאת כאשר היא מדבר על מותחן מסוג זה העוסק בעיקר במיניות וכיאה לכך, הסצנות בהתאם.
"לא רציתי לחוות אורגזמה יותר", אמרה ניקול קידמן. "לפעמים חשבתי לעצמי שלא אכפת לי שיגעו בי יותר בחיים. הייתי כל כך נוכחת כל הזמן שלפעמים זה יותר פשוט יותר מדי בשבילי", הוסיפה אחת השחקניות המצליחות בהוליווד.

לאחרונה השתתפה קידמן באירוע נוצץ ובו פגשה את לא אחרת מאשר נציגת ישראל בהוליווד, גל גדות. הם נפגשו בערב שנחשב לאחד מהחשובים ביותר בתעשייה ה- Academy Museum Gala. לערב החשוב הגיעו בנוסף לקידמן וגדות, כל בכירי תעשיית הקולנוע האמריקאית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין
    דרעקלפיד 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את הסוליה!
    סגור
  • 1.
    כנראה שהיא מתגעגעת לבעלה לשעבר טום קרוז. (ל"ת)
    מיכל 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור