תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 68

עצוב: השחקן האהוב מייקל ניומן, שכיכב בסדרה המיתולוגית "משמר המפרץ", שם גילם את דמותו של המציל, הלך לעולמו בגיל 68, זאת לאחר שסבל מסיבוכים בלב
מערכת ice | 
מייקל ניומן (צילום צילום מסך מתוך משמר המפרץ)
עצוב: השחקן האהוב מייקל ניומן, שכיכב בסדרה המיתולוגית "משמר המפרץ", שם גילם את דמותו של המציל, הלך לעולמו היום (שלישי) בגיל 68, זאת לאחר שסבל מסיבוכים בלב.
מייקל ניומן הותיר אחריו את אשתו שרה, לה היה נשוי מזה 36 שנה, ואת שני ילדיהם המשותפים - כריס ואמילי, כמו גם את נכדתו בת השנה - צ'רלי. ניומן היה גם מציל במקצועו, ולמעשה היה לדמות היחידה ב"משמר המפרץ" ששימש כמציל גם בחיי היום יום.
הוא הופיע ב-150 פרקים של אופרת הסבון המצליחה, יותר מכל שאר השחקנים בסדרה מלבד הכוכב הגדול שלה -  דיוויד האסלהוף. בנוסף על כך, עבד ניומן ככבאי.ניומן, שחלה בפרקינסון, הקדיש את השנים האחרונות בחייו לגיוס כספים עם קרן מייקל ג'יי פוקס כדי לעזור למצוא תרופה לפרקינסון.
חברו הטוב של ניומן, מאט פלקר, שביים לאחרונה את הסרט התיעודי של Hulu על "משמר המפרץ", נפרד ממנו אחרי שסיפר למגזין PEOPLE: "כיתי לראות את מייק בפעם האחרונה שהוא היה בהכרה והוא הביט בי ובאופן טיפוסי אמר 'באת בדיוק בזמן'".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה