תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות הישראלי: האמן המוערך הלך לעולמו בגיל 76

אבל נפל על עולם התרבות הישראלי והיהודי, אחרי שנודע כי המלחין היהודי המוערך, יגאל צליק, הלך לעולמו בגיל 76 אחרי שחלה במחלה קשה
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
אבל נפל הבוקר (שני) על עולם התרבות הישראלי והיהודי, אחרי שנודע כי המלחין היהודי המוערך, יגאל צליק, הלך לעולמו בגיל 76 אחרי שחלה במחלה קשה. צליק ז"ל לקה באירוע מוחי לפני כשנתיים ומצבו התדרדר מאז והלך ונהיה יותר קשה, עד שהיום הוא כאמור הלך לעולמו.
צליק נולד בישראל ממש עם קום המדינה, ועבר בהמשך להתגורר בבירת אנגליה, לונדון. הוא ייסד בשנת 1970 את להקת "פרחי לונדון המפורסמת, ואף היה בין המייסדים של מקהלת "פרחי ירושלים".
לפני כשנתיים, פורסם סרטון מרגש במיוחד של צליק, במסגרתו חברי הלהקה הבריטית ערכו לו הפתעה מרגשת במיוחד בדמות איחוד של כל השורות. הרב פיני דונר, מומחה מוכר לספרים וכתבי יד עבריים המשמש כיום כרב בכיר בבית הכנסת בוורלי הילס, נפרד בכאב מצליק ז"ל.
 
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, כתב הרב המוערך פיני דונר: "כל כך עצוב לשמוע שיגאל צליק נפטר. ברוך דיין האמת. הוא היה גיבור נעוריי. להיות בבית הספר לשירה יהודי בלונדון היה אות גאווה. לפני כמה שנים, אני וכמה מהחבר'ה התכנסו ושרנו עם יגאל. הנה הסרטון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה