תרבות ופנאי

סטטיק, חיים אתגר ואביבית בר זוהר מתחזקים בדת: המפגש המפתיע נחשף

סטטיק, אביבית בר זוהר וחיים אתגר נפגשו עם הרב של הסלבס מרדכי חסידים, וניענעו יחד איתו את ארבעת המינים לכבוד חג הסוכות. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
סטטיק ומרדכי חסדים (צילום איציק אוחנה)
הזמר האהוב סטטיק, אשת העסקים וכוכבת הרשת אביבית בר זוהר והעיתונאי ומנחה הטלוויזיה חיים אתגר נפגשו יחד עם הרב מרדכי חסידים, הרב של הסלבס, רגע לפני חג הסוגות, זאת לצורך נענוע ארבעת המינים.
איציק אוחנה מ"כיכר השבת" והרבנית של האינסטגרם תיעדו את שלושת הסלבס יחד עם הרב המקובל, כשהם מנענעים את ארבעת המינים. אוחנה העלה תיעודים של אביבית בר זוהר יחד עם הרב מרדכי חסדים, כמו גם של סטטיק ושל חיים אתגר.
בר זוהר העלתה מוקדם יותר סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על המצווה שעשתה: "כבוד הרב התקשר אליי ושאל: 'אביבית, האם בירכת על אתרוג ולולב?' אמרתי לו: 'כבוד הרב, לצערי מאז שאבא שלי נפטר, לא'. הוא אמר לי 'אביבית אני בדרך'".
בר זוהר פנתה אליו ואמרה: "קודם כל, זיכית אותי, באמת בורא עולם שלח אותך כי לא עשיתי את זה וגם לא עשיתי סוכה". בסרטון נוסף שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ביצעה בר זוהר את מצוות ארבעת המינים.
לאחר שהודתה בשנית לרב חסידים, השיב לה האחרון: "את השליחה הכי גדולה של הקדוש ברוך הוא. מה שאת עושה לעם ישראל, הקדוש ברוך הוא רואה הכל. את מכבדת כל אדם ואתה עושה למען הזולת ועושה להם מצוות  לכבוד הקדוש ברוך". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה